Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 343 ggr
KalleN
0

gav toalättrulle

i dag gav jag en toalättrulle till min granne

en sådan inget billigt utan en sån som är mjuk och ja helt perfäckt

att en så enkel gåva kan vara så betydelsefull dt behöver inte vara något dyrt eller konslat på något sätt utan bara av ren glädje och lycka

atten persion som värkligen behöver något att man är på rätt platts och rätt tid

det är så fanatiskt underbart

TantAlma
0

*s* Det finns toalätt rullar i alla former…

En del kan se utså här….

http://www.coolstuff.se/p1028/HjarngympaToalettpapper.html

Elisabeth-J
0

Du är så snäll och omtänksam Kalle Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Celia
0

Jag har massor av toarullar, ska se vad som händer om jag börjar ge bort några Glad En god idé, det är det enkla som gör det stora Kyss

KalleN
0

hahah alma den var skön en sådan toa rulle skulle man ha *ler glatt

Tonilla
0

Glad   Hej på dig KalleN!  Glad

Jag är troligtvis lik dej när det gäller att hitta på gulliga påhitt för andra. Jag blir så glad när andra blir glada. Älskar ibland att mysa till den grå vardagen. Vet inte vart jag får ideérna, dom bara ploppar fram. Just nu känner jag mig vilsen och olycklig. Jag har gift in mig i en släkt där dom inte tycker om mitt sätt att vara över huvudtaget. Det är så otäckt . Vad jag än gör så blir det fel. Nu vågar jag inte vara mig själv längre och undviker dom. Jag har nog aldrig gjort så många fel i hela mitt liv som jag gör enligt dom. Nu är jag extra känslig eftersom jag har en utmattningsdeppression, men i alla fall känner jag att jag knäcks.

Jag hade blivit lycklig om någon kommit med en toarulle med extra mjukt papper till mig. Det hade blivit en bamsekram direkt, för den toarullen hade tinat och värmt mitt frusna hjärta. / Kram Tonilla…

Sofiae
0

Jag har aldrig hört att någon gett bort en toarulle förut. Faktiskt en bra present till den som har "allting". Det får ju var "en mjuk och helt perfek" i så fall.

Vibeka
0

Tonilla fortsätt att vara den DU är för vem ska du vara annars???? Det var väl DIG din man blev förälskad i?!Skrattande Om hans släkt sen itne "gillar" din personlighet strunta i det!!! För DU kan itne vara någonannan än den DU just är,så låt dem itne ta ifrån dig det!!! Var en glad givmild person och låt dem itne få dig att tvivla på att DU är bra!!

Varma kramar C

EwaKristina
0

Håller med Vibeka.Gör dej inte till någon,du inte är!Kram

EwaKristina
0

Sticker in med en händelse ang.KalleN.

Han skulle komma till mej på en fika,och nånstans för längesen hade jag sagt att jag bara tokälskar Dubbelnougat.Då han kommer till mej,så fiskar han upp 2 stycken Dubbelnougat,och den glädjen,över denna fina gest,kan man nog bara känna om det kommer från givarens hjärta!Han mindes detta.Sen om det är toarullar,dubbelnougat,en kram eller vad det är,spelar ingen större roll,bara man ger med ärlig avsikt att beröra och att glädja.Och det gör verkligen vår Kalle!

chik
0

Skrattande En toarulle är guld värd vid rätt tillfälle…

Tonilla #5  Stå på dig!! Låt dom inte kuva dig..Det va la dit sätt som din man full för..Nå stå på dig..chik

Lena.P är jag i verkliga livet.

Eija
0

va enkelt, va gulligt och framförallt, va klokt….det är så man kan glädja….något att ta till sig….

Och till Tonilla, vad läser jag…..bli inte ledsen, lyssna på dom andra…din man gifte sig med DIG, sin släkt fick han på köpet, ej valda….så, ödsla inte energi på dom…andas djupt o känn, att du blev utvald av den du älskar…

kram Eija

KalleN
0

Kramen *ler glatt*

[trumman]
0

Jag är med i Anonyma Klubben (se exempel) det betyder att jag ibland betalar för ngns busstur, eller köper en varmkorv till nästeman eller köper två ramlösa och låter en ligga kvar i maskinen med visitkortet.

Det roliga är att jag ber chaffisen eller korvgubben att inte berätta vem jag var utan bara ge dom korven/bussturen + ett visitkort där det står:

Ha en fortsatt bra dag! -Anonyma Klubben 

Det är underbart, gå med i klubben ni också!

Tonilla
0

Hej på er! Vad gulliga ni är som har skrivit så fint till mig. Har inte sett detta innan i dag. Känner mig rörd. Jag ska försöka fortsätta vara den jag är och vara glad för att jag är jag. Jag har inte velat lyssna till min känsla. Jag känner obehag och ångest när jag umgås med min mans föräldrar och syster och det står säkert för något. Det känns som att jag inte riktigt får luft. Tycker dom inte om mig så får jag inte låta dom ta energi från mig. Jag måste ju vara rädd om den lilla energi och livglädje jag känner. Jag älskar ju faktiskt min man. Det svåraste är bara det att jag bor granne med hans föräldrar och ser dom varje dag. Ni  ska veta att se era svar gjorde mig riktigt lycklig.

¤ Kram Tonilla ¤

NancyAlke
0

#14 Jag hoppas att din man ställer sig på din sida bara! Jag har levt i många år som du, med en man som aldrig försvarade mig… och till slut var jag en "gråråtta" som höll mig undan… kärleken dog också ut så klart.

Så kräv av din man att han ska ta ditt sätt att vara i försvar, han får väl tala om för sin familj att det var just den du är som han blev kär i, och dom lär ju vilja att han ska få ha sin kärlek kvar!!!

#13 Den där anonyma klubben har jag tänk på flera gånger… kanske lyckas slå till någon gång också Flört

Tonilla
0

Ja vad läckert påhitt med anonyma klubben. Den har jag inte hört talas om förrän nu. Det här måste jag bara berätta om för mina vänner. Så glad man blev av att läsa repotaget. Lika glad som man blir när man läser KalleN:s glädjande påhitt. Nu blev jag så pass pigg och glad att jag går ut och tar en promenad.

Tonilla…