Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 400 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

BranDuir
0

ett strålande väder…så länge det varar….fem nya föreläsningsdagar i höst inbokade….en timmes telefonsamtal med en gammal vän…*S*…plus att jag hittade en favorittröja ag inte sett sedan vi flyttade…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

xinluo
0

Jag har fått många goa kramar av "min" elev idag Glad

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Sagann
0

#2 Din bild gjorde mig glad i dag! Vilka vackra hjärtan :-)

Och att min yngsta dotter imorse talade om för mig "mamma jag älskar dig mer än jag kan säga". Puh. Det värmer! 

Kram!

xinluo
0

#3 Tack Sagann, nu gjorde du mig glad.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Ayena_old
0

Detta har varit en bra dag för mig. Först och främst beroende på att jag har sovit inatt. Fick healing i gårkväll som inte var av denna värld *ler* - av en medlem härinne. Tack!Kyss

Har också varit ute på promenad i vårsolen. Ja våren kom ju av sig för ett tag här i Skåne, det kom snö igårkväll och har varit frostgrader några nätter. Men vårsolen värmde gott i alla fall och jag kunde inte motstå frestelsen att sätta mig på en sten och bara känna solens värmande och livgivande strålar - första gången i år. Hade det inte varit för jag blev kall om rumpan så hade jag suttit där mycket längre.

Bybo
0

Två härliga "vinterdagar" med sol!! 10 minus på morgonen och dropp på dagen!! Jisses, vad jag har längtat efter juste snö :-)

TantAlma
0

Jag tycker det är härligt att solen skiner och att jag får må rätt så bra… Nå lite mer värk en vanligt har jag haft men jag får må bra i själen och det är underbart.

sven-g
0

Jag är glad att dom energierna, som jag sugit i mig försvunnit i dag. Jag har även fått in lite slantar, sålt min cadilac cabb