Glädje & inspiration
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ett strålande väder…så länge det varar….fem nya föreläsningsdagar i höst inbokade….en timmes telefonsamtal med en gammal vän…*S*…plus att jag hittade en favorittröja ag inte sett sedan vi flyttade…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Jag har fått många goa kramar av "min" elev idag 
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

#2 Din bild gjorde mig glad i dag! Vilka vackra hjärtan :-)
Och att min yngsta dotter imorse talade om för mig "mamma jag älskar dig mer än jag kan säga". Puh. Det värmer!
Kram!

#3 Tack Sagann, nu gjorde du mig glad.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Detta har varit en bra dag för mig. Först och främst beroende på att jag har sovit inatt. Fick healing i gårkväll som inte var av denna värld *ler* - av en medlem härinne. Tack!
Har också varit ute på promenad i vårsolen. Ja våren kom ju av sig för ett tag här i Skåne, det kom snö igårkväll och har varit frostgrader några nätter. Men vårsolen värmde gott i alla fall och jag kunde inte motstå frestelsen att sätta mig på en sten och bara känna solens värmande och livgivande strålar - första gången i år. Hade det inte varit för jag blev kall om rumpan så hade jag suttit där mycket längre.
Två härliga "vinterdagar" med sol!! 10 minus på morgonen och dropp på dagen!! Jisses, vad jag har längtat efter juste snö :-)
Jag tycker det är härligt att solen skiner och att jag får må rätt så bra… Nå lite mer värk en vanligt har jag haft men jag får må bra i själen och det är underbart.
Jag är glad att dom energierna, som jag sugit i mig försvunnit i dag. Jag har även fått in lite slantar, sålt min cadilac cabb