Godmorgon själv
Härligt bemötande på morgonen

God morgon till er alla
SEV 
God morgon, här är det svinkallt och rälit.
Just nu -2,2°c och något som minner om tjock rimfrost här och var där ute.
Men enligt prognosen så ska vi få plusgrader, sedan ser det ut som om det håller sig på den "röda sidan" framöver.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God Morgon! Kl.5 var det -13. Det ser ut att bli en vacker dag och varmare.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon! Ha en bra dag själv. :)
God morgon! Här är det -10 grader och ruggigt, men det är klar himmel så det blir väl varmt under dagen får jag hoppas. Ska försöka hålla mig härifrån i dag.. ja, en stund på lunchen ska jag väl gå in… men det får bli slut på smygpendlandet nu 
Godmorgon önskar jag alla 
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon :)
Godmorgon. Här skiner solen. Ha en bra dag allihopa
Var rädda om varandra
God morgon….här är det vacker sol som tittar fram men det är lite kylit ändå…..blir nog en fin dag!! Ni får hae det så bra allihopa idag!!
morr…*host* morrn….mooorning…
Godmorgon här kommer en till solig dag i Tumbo!

God Morgn, Njut av dagen!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Godmorgon här är det -2;2minus Solen skiner nyss kom det några snöflingor iTumba
Solen skiner och det verkar ha krupit över noll, nu är det de röda siffrorna som gäller.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

god förmiddag på dig tommytoe och er andra..har nu på morgonen varit hos sjukgymnasten..igår baka jag matbröd och lyxbullar igen…här går det åt bröd…när man har 3 vuxna barn mer respektive..plus 5 barnbarn..idag har ju nu bakat 2 sockerkakor..så det blir nog att jag snart får köpa en frys till..här skiner solen det är härligt väder ute nu..så det blir en koppa gott kaffe o lite kaffebröd ute på balkongen…men vänner ha en underbar dag…sänder en kram till er alla
God förmiddag allihopa
Solen strålar från en klarblå himmel så i dag blir det en prommis och njutande av luften.
I kväll blir det föredrag i Norrköping med Oona-Lady
KramDeLaKram

#17 var snäll att ge LadyOona en stor kram från mig! på riktigt!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus