Varslet - synen
Jag har tidigare berättat om några varsel jag fick i samband med händelserna kring attentaten i WTC den 9/11 2001, samt några andra terrordåd.
Jag berättade också om en syn som jag inte ville redogöra för. Jag har dock beslutat att redogöra för denna. Min berättelse är inget ställningstagande, bara en syn. Här kommer berättelsen:
Jag befinner mig i någon slags öknen eller på ett ställe där det är varmt och torrt och det inte finns så mycket växtlighet. Vet inte var detta är. Jag möter någon som har ett slags fordon där jag blir erbjuden att följa med. Jag har inget minne av hur denne person ser ut men jag känner att det är tryggt att följa med. Vet inte heller vad det är för fordon, eftersom jag aldrig sett något sådant förut. Vi rör os smidigt framåt och kommer till en plats där vi stannar. Framför oss finns någon slags militär anläggning med avskjutningsramper.
Vi befann oss på en plats med god utsikt ett stycke därifrån. Det var väldigt mycket aktivitet där nere och någonting skulle strax ske.
Det avfyrades en raket från en av ramperna. Man såg raketen fara upp i luften och den bara försvann uti rymden.
Strax därefter avfyrades raket nummer två. Man kunde även följa denna raket och när denna var ganska högt uppe så träffade den sitt mål varpå en jätteexplosion följde högt däruppe. Först kom ett starkt vitt sken kring explosionsstället. Sedan försvann atmosfären från Jorden i en cirkel kring explosionsstället. Man såg tydligt skillnaden mellan den svarta rymden och den ljusblå himlen med atmosfären.
Jag vet inte vem som skjöt och jag vet inte vad det var som blev träffat. Jag visste bara att detta var något som var mycket fel.
Ni är välkomna att diskutera vad detta kan innebära. Är det en symbolik eller?

Tack för att du berättade!
Synd att det inte finns några mer specifika detaljer kring detta..
Jag hade ju som sagt en märklig dröm inatt. Utspelade sig i något militärområde eller liknande, o jag såg "arabiska" män med vapen säga till mig att skynda mig fly innan året är slut. att det kommer smälla mot årets slut… att dom kommer att slå till… sen i drömmen så var det något som sa till mig att kontakta ayena o fråga om hennes varsel. att det kanske fanns nått samband….
Ingen aning! Ibland kan det ju vara hjärnan som spelar en ett spratt. men märklig dröm som om det var något den försökte säga…. det återstår att se i guess!

Men det är ju liknande upplevelser. Fast jag visste inte vem som avfyrade raketerna, visste inte heller mot vad/vem. Det kan ju vara den arabiska sidan, det kan också vara den västliga……….
Ja detta är märkligt. Det är väldigt svårt att göra någon tolkning när man själv upplevt synerna. Man känner ju ett sådant stort obehag och blir på något sätt känslomässigt påverkad.
Hoppas någon här kan hjälpa att tolka!
Oj, stor grej. Kan dem skjutit på en stor meteorit som hotade att slå ner på jorden kanske?

#3 - Denna teori är ju fullt möjlig. I så fall räddar man jorden, och då vore ju allting frid och fröjd.
Det finns ju också en teori om att man skjuter ner en missil som är på väg, med kärnvapenspets.
#4 Ja, usch…eller ett ufo :-/

#5 - Ett ufo behöver ju inte vara något negativt. Det är naturligtvis väldigt svårt att veta hur mänskligheten skulle reagera på att det låg ett rymdskepp väl synligt i jordens atmosfär, eller strax ovanför.
Min känsla är inte att det är ett ufo.
#6 *ler* Ne så klart att ett ufo inte behöver betyda nåt negativt, men man vet aldrig med skjutglada ledare….

För någon vecka sen eller drygt det så lär man ha skjutit mot en satellit men det ska inte ha varit från en öken utan från ett fartyg. Vet inte hur det gick. Har inte hört något sen.

Det var samma natt som månförmörkelsen, och det var som du säger från ett fartyg. Det känns inte som det är denna händelse. Men det som möjligvis skulle kännas oroligt är ju läget i mellanöstern just nu, mellan Israel och Palestina. Det känns oroande.
tro inte på den där bluffen med att USA hade "godheten" att skjuta ner en satellit….det var antagligen en ren MAKTdemonstration, och sådana kommer det just inte något bra ur….
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen