Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 960 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Vart?

Jag har precis suttigt här och "snackat" med en ande. En man som stått vid min säng under en lång tid, och som jag nu hjälpt över till andra sidan. Innan jag hjälpte honom över fick jag veta lite smått om honom, och nu undrar jag om nån av er känner till nån bra internetsida där man kan se vilka personer som bott i ens område förr? Jag vet Årtal, förnamn, dödsorsak och första bokstaven på efternamnet, samt att han har bott häromkring där jag bor.

Vore väldigt intressant om jag kunde hitta den här mannen. Det skulle kännas som en bekräftelse för mig att jag faktiskt fått kontakt och inte bara inbillat mig allt!

Elisabeth-J
0

Du kanske kan kontakta pastorsexpeditionen på din ort först och kolla där, sen kan du kanske fråga dig runt på orten, bland grannar osv. Vad spännande :) Berätta gärna sen hur det går med ditt sökande.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vibeka
0

Skattemyndigheten kan vara en annan informations källa :)

[TotemoOmoshiroi]
0

# 1 det var en bra ide! Jag ska kolla upp det!
Ja, hittar jag igen honom kommer jag absolut berätta det! Vore helt fantastiskt! Skrattande

Farwuq
0

Sveriges släktforskarförbund har säkert register.

De har något som kallas för Dödskivan 4, den omfattar de dödsfall som skett mellan 1946-2006 (tror jag)

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

tommytoe
0

Kanske kolla på biblioteket.

signemo
0

Det finns släktforskningsskivor. Dels dödskivan sen finns Sveriges Befolkning 1980 också.

Jag har dem om du vill kan du pm:a mig. Annars lycka till

Var rädda om varandra

BranDuir
0

den heter Sveriges Dödbok…..

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Bybo
0

Hm..En fråga…denna Dödbok/CD/skiva…var kan man få tag på den? Och Hur långt tillbaka går den/dem??

signemo
0

Gomorron. # 8 Den går från 1947 och jag tror den nya är till 2006, själv har jag den till 2003.

Var rädda om varandra

Farwuq
0

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[TotemoOmoshiroi]
0

Om det jag fick fram om den här mannen stämmer, så ska han ha varit född mellan 1771 - 1800 talet. Så det är rätt långt tillbaka.
Jag ska springa över på biblioteket idag och se om jag kan hitta honom!

Bybo
0

#9 #10 Tack :-)

signemo
0

Hej . Jag har ett genline abonnemang. Åker du till bibban. Fråga om det har Genline. ( Kyrkböcker på nätet)

Var rädda om varandra