Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 273 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 4/3

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TantAlma
0

Jag har fått två brev idag och slipper vara ensam när jag är hemma ensam… får sällskap en då. Ompysslad blir jag också….

""Tack"""

Alma Skrattande

NancyAlke
0

Jag lyckades boka två platser till storseans med Terry Evans i slutet av månaden Skrattande

Jag närmar mig också "gå på storseansdebut" med Elisabeth, det känns jättebra..

Sist men inte minst så hände det något i går, då jag fick till mig en massa "rätta" saker när jag kikade på ett foto… tillfällighet???… nops, det tror jag inte.. Cool

Allt detta gör att jag nästan svävar på små moln och glömmer nästan att jobba p g a av allt "medialt" som blir denna månad… Känns som jag "gått från noll till hundra på ett litet kick", mer om det finns att läsa i min dagbok.

xinluo
0

Mitt älskade barnbarn har äntligen fått lov av sin pappa att få bo hos mamma på heltid så nu slipper hon gråta sig till sömns när det är pappavecka. Det kallar jag glädje….

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Eija
0

Jiiiipppiii….glädjefnatt…fick tillbaka på elen….alltid roligt när kassan är så tunn….