AKUT!
Allaws vår vän Spiriteye har återigen hamnat på sjukhuset med svåra smärtor! JAg lägger kontinuerlig healing till honom och vill be er andra kunniga att göra samma sak….och till Skruttan31 en lugnande energi så att hon orkar stötta sin man i tillfrisknandet!
Tack
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Healing kan jag ju inte, men tänker på dem båda två gör jag.
Nej men så ledsamt, jag sänder med glädje healing till både Spiriteye och Skruttan31.
Jag kommer försöka göra som Du Bran, skickar med jämna mellanrum.
Spirit och Skruttan: Kramar och styrka till er bägge!

Jag skickar allt jag kan till dom båda två!!!
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Skickar också healing till Spiriteye och Skruttan, med en önskan om ett snart tillfrisknande.
kram Rose

Jag tänker goda, varma och helande tankar om/till/för dom båda.
SEV 

Skickar mina varmaste tankar till dom båda.
Sänder varma tankar till båda!

Sänder healing …… kramar till er från mig..
Jag gör så gott jag kan, även om det bara blir vanliga tankar.
Usch, inte igen! Stackar´n..
Gör som Nancy och skickar vanliga men varma tankar.

Skickar kramar, hårda och goda som kardemummaskorpor till Skruttis och Spirit.
Kram Åsa

Varma tankar och healing från mig.
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Skickar healing till Spiriteye och Skruttan31 och hoppas att allt blir bra snart! Varma kramar Erika

Skickar healing med jämna mellanrum till dem båda!
Krya på dig vännen! 
Kramar till er båda :)
ska försöka
Var rädda om varandra

Skall försöka sända hjärtchakrahealing via hjärtchakranäten till Spiriteye.Det går till så ..att jag med slagrutans hjälp letar upp hans hjärtchakrapunkt lägger mig ned med mitt hjärta mot hans hjärtchakrapunkt och sänder healing.Arne Groth lärde mig.
Jag täncker på er, skuttan……………………………………………..chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sänder oxå mina tankar till er mina medmänniskor…..
Tackar ALLA ni,, för eran omtanke o healing,, kram alla ni från oss båda,,
Nej, så tråkigt! Självklart vill jag vara med och heala också till vår fina vän Spiriteye, och skruttan. Skickar värme och ljus till er båda! Kramar!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Tänker på er… Sänder värme och ljus till er båda, tyvärr vet jag inte hur man gör healing. Men jag tänker på er och hoppas allas vår SpiritEye blir bra snart!
Kramar/Carro

Skickar healing till Spiriteye och Skruttan31.
Tummelisa
Jag gör mitt bästa jag oxå.Som Nancy.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sänder varma tankar till er.
Kramar
Givetvis ska här skickas healing…..till Er båda två! Till Spiriteye…. för ditt tillfrisknande Till Skruttan…..för att Du ska orka hålla modet uppe.
Varma kramar till Er båda! //Karin

de medium jag träffat säger att jag har varma händer vilket skulle tyda på healing förmåga men undrar om man måste veta vad det är man skall heala eller om det räcker med att tänka healing till personen i fråga utan att ha några andra fakta
Skickar också till både Er båda två. Kram
#27 Talisker. Tankens kraft är otroligt stark så med det kommer du säkert långt. Bönens kraft är också stark. Så även om du inte är religiös kan du be din guide att se till så healingen kommer fram.
Jag skickar självklart också healing till SpiritEye, och extra kraft till Skruttan. Kram
*KRAMAR o KRAFT till er båda*

Kan man skicka sånt genom att tänka på någon, även om man kanske aldrig har träffat dem? 
golf.ifokus.se

Sänder mina varmaste tankar till er båda och alla andra av mina kära medmänniskor.

Stackars…ni har det kämpigt!
Skickar styrkekramar och reiki.
kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jag vet inte hur man skickar healing men jag skickar kärleksfulla tankar av hela mitt hjärta. Stackarn, han har ju haft väldiga besvär!
Skickar flera varma tankar i dag!!! Nu när jag vet vad som gör ont så förstår jag VERKLIGEN!!! Hoppas dom hittar en lösning snabbt och slutar experimentera med din kropp!
Varma tankar till er båda!Liv
Visst hjälper jag till och ska be om hjälp att få göra det…
Kram till er båda…
Med ljus och värme
Alma

Ojdå, vad himla tråkigt. Jag skickar givetvis allt jag kan till er…

Kramar o tankar till er båda!

Styrkekramar och varma tankar.
sänder healing så klart!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

En vanlig men vänlig tanke från mej!/ A

Men, är det någon som vet hur Spiriteye mår? Är han bättre?
Kram på dig i alla fall, Spiriteye, om du läser detta

Men oj, såg denna tråd först nu! Självklart skickar jag det jag förmår att bistå med!
*kramar till er båda!!*
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Men fy, jag har inte heller sett denna tråden förräns nu…Jag gör så gott jag kan…Varma kramar!!!
har precis kommit i från spiriteye.. han befinner sig ännu på lasarettet,, dom får inte bukt på hans värk,, så han ska få träffa smärtkliniken i morgon,, han hälsar o tackar er alla för stödet.. även jag tackar för alla era tankar,, ord,, o kramar.,.
#46 Tack för att du berättar! Så tråkigt att han är sjuk igen men vi fortsätter att skicka healing både till han och dig gumman
Kramar Carina

Hälsa honom så gott och ta hand om dig med!

Jajamen …kontinuerlig ström härifrån!….
Tack för att du berättar Skruttegumman, jag skickar också med regelbundenhet till er båda.
Styrkekramar till er bägge //Hellas

Kan det vara så att det är "någon" utav de som han "tvistat" med som önskat honom en "krämpa" ?
I så fall behöver han ju inte bara healing, utan åxå en skyddsmur.
SEV 

#51 Mmm, jag har också haft den tanken. Sånt tär, om inte annat.
Kram till er båda!!!
Maria

Jag sprider ut mina vingar och lägger ett filter somskydd mot mörka energier till SpiritEye.
SEV 
#51,, Spiriteye *har honom i telefonen nu* har oxå haft den tanken,, men har haft samtal med sina guider,, o där ska finnas en mur för honom o mig o min son,, Men får ni information om något,, så säg gärna till,,, eller skicka PM till skruttan så når de mig fortare…
Kram från oss,,
Jag har lagt en skyddsmur runtomkring honom med automatik, eller instinktivt så det kan vara som du säger SEV……
Så blir vi fler som lägger en skyddande aura kring honom och Skruttan desto bättre eller rättare sagt, det skadar nog inte.
Fast Bran och Trumman kanske kan sådana saker??

Jag har tonat in duktigt på det hela och ser ingen omedelbar fara för sådana tilltag….jag sänder kontinuerlig healing till Spiriteye och styrka till Skruttan31…..

Faran kanske inte är omedelbar, den kan ju vara smygande. *ler*
SEV 

Någon här inne som hört nå't från dem om hur det är idag?
Jag tänker varma tankar till dom båda