Tidigt TV Tips!
I TV4:s Söndagsmorgon gästas studion av 2 Medium,som svarar på tittarnas frågor.
10.16 Söndagfrukost: Medium - sanning eller påhitt? Vi träffar DORIS ANKARBERG-OLAUSSON och VIVI LINDE som båda är medium, och JAN DALKVIST, forskare i telepati på Stockholms Universitet

Tack för informationen .Ser just nu vasaloppet
Ha en bra dag
Tack för tipset, då ska jag kolla in detta=)

Man kan ställa frågor direkt via: www.tv4.se/nyhetsmorgon
Tack för tipset!
Allting är möjligt
Det blir nog en morgonpromenad i stället. Kanske spelar in det!
Ja nu är det första mediumet på plats.. mer efter nyheterna….
TV 4 alltså nyhetsmorgon..
Alma
Någon som vet något om dessa medium?

Tack för tipset, det ska jag se!
#7 Ankarberg känner jag till men inte den andra.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för tipset Eva, det ska jag titta på. Ha en underbar dag/kram
Det blev väldigt lite tid och var ju fånigt med den här professorn… alltså helt ok om det är med en motvikt, men då måste det vara mera tid för diskussioner. Tråkigt också att Doris verkade vilja ta över hela tiden, för Vivi verkade vara bättre på att förklara…

Det som jag tycker är tråkigt är att det blir sån liten tid med frågorna. Det skulle behövas några hela programserier med dessa samtal, frågor och svar från tittarna. Såna program har jag efterlyst i några år, mitt hopp finns fortfarande kvar att det kommer att genomföras :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Håller med dej Nancy,i det du skriver.Har ingen möjlighet att se vad som händer nästa timme.Men någon kanske kan rapportera hur det gick för Doris med hennes intuitiva arbete.
Ska försöka att se det, men hon kändes väldigt "flummig" så jag har inte så stort hopp till vad som blir.
Det kändes lite flummigt det hon berättade
Tillräckligt flummigt för att jag ska ha svårt att återge det! Hon läste väl av auran tydligen och förklarade vad hon sett, men man fick inte mycket till bekräftelse på att hon kunde vara rätt ute…
Det är alldeles för kort tid och de blir avbryten hela tiden.
Vivi var bättre på att förklara så man förstod det andra mediumet pratade för invecklat och professorn hann inte säga mycket.
Man kan gå in på tv4 sida och kolla alla som skickat frågor till Vivi.
Ska testa det nu.

Men då missade jag inte så mycket då??Tack för att ni skrev om hur ni upplevde detta.
Hon Doris, var inte hon med i "förnimelse av mord" samtidigt som Jessica från akademin?

Jo, Doris var med i början men hoppade av pga av att det var väldigt jobbigt känslomässigt för de medium som var med med alla känslor de fick uppleva under programmen.
20.00 ikväll på Simon&Tomas så skulle det tydligen spöka såg jag på tv3.se..