Glädje & inspiration 2/3
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har anmält mig och en kompis på en kurs som jag ser fram emot. Ska bli jättekul att gå den!
Så det är jag glad över.:-)

har en glad känsla i kroppen idag…..vet inte varför men det känns bra….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#2 Jag med, kan inte peka på vad det är, bara att den finns*ler*

Jag är glad idag för jag ska bli "mormor" i juli 
Jag har ingen bioligisk dotter men jag har tagit mig an en tjej som förlorade sin mamma för några år sen och nu får jag bli mormor till hennes barn.
Elisabeth
#4 Åh grattis:-D

Grattis kära vännen
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#5 #6 Tack! Hon sitter här med mig nu och hon har väntat med att berätta för mig för hon ville göra det när jag kom ner. Det blir en fantastisk förändring i hennes liv som har varit fyllt av sorg och motgångar trots hennes unga ålder. Med detta har också fått henne att mogna på ett väldigt fint sätt.
Elisabeth
Grattis till er båda. Ge henne en kram från oss här.
Var rädda om varandra

Måste bara få skriva att mina två småbarn kom hem igår efter en hel vecka hos farmor o farfar , det har varit jättetomt här hemma.
Idag har jag köpt en fin hylla som pryder sin plats i köket. När jag såg att Elisabeth lagt in "glädje & inspiration" idag igen så tänkte jag att det är bra för då får jag tänka positivt ännu en dag
och fokusera på det som är bra. Tack Elisabeth
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Jag är glad för att jag har målat klart fondväggen i dotterns rum, jag känner mig så duktig! :)
Sen är jag glad för att jag har en helt luuuugn och slapp dag framför mig där jag bara kan göra precis vad jag känner för utan att känna någon stress, såna dagar behövs det mer av. :)
Bekräftelser gör mig glad
och tacksam. Inspiration att tro på livet igen och igen och igen!!!
Med ljus och värme Alma
Jag är glad i dag för att jag blir sambo… med min dotter! Hon kom hem med sitt lilla bohag i dag, efter ett års samboskap. Mycket tårar och slit, men det är skönt att hon äntligen fattat ett beslut.
Sitter och känner mig lite stressad av att nu börjar en ny stressig vecka. Vill inte gå och lägga mig tidigt , då blir det så fort en ny dag. Sen njuter jag av att sitta här. För man får en frid när man kommer in på forumet. Kan ibland känna att jag har tusen frågor att ställa.
Jag är tacksam för att Ni finns här. Kram på er
Var rädda om varandra
Grattis Elisabet och även till din fosterdotter!!! Så skojsigt!! 
Jag känner mig glad i dag för att jag har tagit ett svårt beslut som jag är beredd att fullfölja!

Kvällens glädje,I en annan del av Köping.Och bara ett enda program kvar,men jag hoppas såklart på en fortsättning..
#15 Jädrans det missade jag!! :-/

Jag var och träffade min sons familj för första gången sedan svärdotterns mor avled i början på januari. Det har naturligtvis varit är är fortfarande en mycket jobbig situation för dem alla och även för mitt lilla barnbarn, en snart fyraårig pojke.
Först ville han inte att jag skulle vara där, men där fanns ändå något som sade att han väldigt gärna ville detta. Sen plötsligt när jag stod bakom honom när han skulle spela ett datorspel, så tog han ett jättetag om mig, drog ner mig och gav mig en bamsekram. Detta var ett kärleksbevis som heter duga och samtidigt ett uttryck för hans rädsla att förlora även farmor. Han har ju precis förlorat sin mormor och det är inte lätt för en liten kille att hantera dessa känslor!
Och farmor älskar sin lille kille!
Fint Ayena kramar kan man inte få för många av…
Kul med barnbarn… jag älskar såna nyheter Grattis.

Jag blir glad av min sambo! Och den kärlek och fina tvåsamhet vi har.
Jag blir också glad och lycklig på djupet av mina djur. De ger mig ett inre lugn. Speciellt mitt sto som inte alls var glad när hon kom till mig för ett drygt år sedan. Varje ömhetsbetygelse och kontaktsökande hon gör känns som en otrolig vinst och bekräftelse att hon hör hemma hos mig.
Jag har arbetat hela dagen vilket i vanliga fall inte är så kul men i detta fall fastnade jag pga. att jag byggt en ny SharePoint Site.
Det är så himla roligt att göra när man har tiden och ser att det blir bra.
Dessutom är jag alltid en sådan som skissar på det enkla men medan jag bygger så uttökas det hela för man kan ju göra dittan och dattan också :-)