Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 652 ggr
Eleri-Twinkle
0

Musiktips

och lite reklam från ÖNs virrpanna*ler*

Jag är med i ett band som heter Akribi och nu har vi precis släppt vår första demo. Jag vill gärna bjuda in er dit för att få ta del av det vi gör:-)

www.akribi.org

Stora kramar till er

Elina

skruttan31
0

Tack för titten på sidan,, tjuvlyssnade o klart godkänt,, *L* Kram

Eleri-Twinkle
0

Tack gumman*Kramar ooom*

Mimaroben
0

Detta är riktigt, riktigt bra!! Plains of Nevermore är verkligen örongodis med imponerande sång. Nice!

Eleri-Twinkle
0

#3 tack så mycket*glad* Ja Plains är ett smycke, pianistens skapelse det där…helt fantastisk*ler*

Cristine
0

Ni är JÄTTEBRA. Precis den musik jag gillar. Här har ni ett stort fan. Demot är bra rakt igenom. Kram.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Eleri-Twinkle
0

#5 Härligt!!!!Skrattande stooor Kram

Vibeka
0

Härlig musik!!!!! Vilken röst du har tjejen!!!! Flört

Krammmmmmmmmmmmmm

Eleri-Twinkle
0

Taaaack gumman Kyss

*Kraaaam*

Eija
0

Kanon..verkligen impad….har två hårdrocksdiggande söner, så jag har hört mycket, både bra o dåligt….fortsätt i den andan, lycka till

kramar om dig

Eleri-Twinkle
0

Tack Eija!!!:-D Jag har precis tagit upp sjungadet efter flera års paus, så nu kör jag på;-)

Kraaam

Eija
0

Det gör du helt klart rätt i, och visst känner man sig glad inombords när man kan göra det man tycker om…och sång gör en glad….Själv låter jag som kraxkvackande  hes grodkråka…men jag blir glad ändå av att bara får låta…helst själv i bilen…ingen att skrämma förutom min stackar hund…men han har vant sig…"LER"

Eleri-Twinkle
0

Hahahah underbart! Min make brukar imitera Elvis på skoj, mina öron brukar skrynkla ihop sig, men han är hemskt rolig*s*

blombuketten
0

Har lyssnat igenom alla låtarna och ja, det är riktigt bra. Vacker röst har du och bandet är bra. Ni verkar passa fint ihop. Lycka till i framtiden Glad.

mariaef
0

Skitbra, men jag blev inte alls förvånad. Visste ju redan att du har en jäkla bra pipa, Eleri. Det kommer gå bra för bandet, det hörs!!!

Kramis

Eleri-Twinkle
0

#13 Tack så mycket, jo vi trivs attans bra tillsammans*s*

#14 Taaaaaaaaaaaack gumman*krama*Kyss

Bybo
0

Vad kul!!! Ni är ju skitduktiga!!! :-D Kram å pöss!!

Eleri-Twinkle
0

Tack vännen!!! Kraaaaaam o Kyss