Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 554 ggr
Elisabeth-J
0

Kvällens avsnitt

Medierna Camilla och Liselott Öhrnberg försöker hjälpa en familj som behöver hjälp med ett hemsökt hus.

Tv4+ kl. 20.00

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mariaef
0

Jaha, nu äntligen! Jag har sett dem tillsammans i en trailer och undrat när i herrans namn det avsnittet ska visas. Kommer jag inte missa!

Britt-Marie
0

Det måste jag se. Brukar inte missa det Okända. Därimot så missade jag det nya programmet på Tordagar. Få se om jag ser det i morgon.

Eija
0

Telejacket ur, låsta dörrar…kl 20.00 ikväll….Hemlis

Vibeka
0

DÅ bänkar vi oss Flört

Elisabeth-J
0

Ta fram nåt gott att äta, det blir visst ett ruggigt progam och Camilla får panik, man kan se en lite bit av det på tv4:s hemsida.

Elisabeth 

EwaKristina
0

#5 Det blir chokladpudding då??CoolSka bli spännande att se mor o dotter arbeta tillsammans!

NancyAlke
0

Jäklar!!! Jag ska på middag med landshövdingen, förmodligen inte alls lika spännande Flört

Elisabeth-J
0

#7 Men landshövdingen kanske har nån läskig spökhistoria att berätta för dig ikväll ;)

Elisabeth 

NancyAlke
0

#8 Nån jakthistoria kanske Flört   (Vet inte hur länge du bott här uppe, men hon är i alla fall känd för en viss älgjaktshistoria, som slutade mindre roligt för henne.)

mariaef
0

#9 ÅÅh, är det damen känd från tv?

Elisabeth-J
0

#9 Hahaha ok, ja då kanske du får höra något spännande Skrattande

Jag har bara bott här i ett år, vet inte vem som är landshövding, jag är dålig på att läsa allt och ha koll på sånt Generad

Elisabeth 

NancyAlke
0

#11 Det är lugnt, hon slutar nu vid månadsskiftet, så sedan har vi ingen… så då behöver du bara komma ihåg det, att vi inte har någon landshövding alltså Flört  Ska sluta å spåra ur tåten nu…

Kram
Nancy

Elisabeth-J
0

#12 Vad bra, lättare att komma ihåg att vi inte har någon än att komma ihåg ett namn Flört

Kram

Elisabeth 

Ina123
0

#3 Det var en bra idé :) Av nån anledning så brukar det alltid ringa nån just den tiden!

NancyAlke
0

#9 Vet inte om hon är så känd. Men hon blev åtalad för att hon påverkat älgtilldelningen till det jaktlag hon jagade med, desstuom hade hon glömt att betala jaktkortet och så var det nåt mer… blev en himla turbulens och hon har varit "ledig" från sin tjänst ett bra tag.

mariaef
0

#15 Jodå, den damen hörde jag om på tv. Hihi, men du nämner väl inte den lilla fadäsen gissar jag.

melia
0

ÅÅÅÅ det måste jag se!! tack för tipset!! Glad

Pia-F
0

Nä va kul, ska Liselott vara med också!! Jag gillade henne när hon gick i Tv-skolan. Ruggigt gillar jag också,fast det är ju synd om Camilla om hon blir rädd, jag sitter ju iaf hemma i soffan.

Vad jag däremot inte gillar är att jag läste den här tråden nu……för hur tusan ska jag få nästan 2 timmar att försvinna på 5 sekunder så jag snabbt får se programmet!!?? *hmm, kan ju inte trolla med knäna heller*

signemo
0

Ni får inte fresta mig att äta mer mat än jag behöver. Nu kommer jag att tänka på mat när jag tittarSkrattande

Var rädda om varandra

Tuva-Lena
0

Tar in hästarna tidigare ikväll.. Flört 

Landshövdingen: Maggi Mikaelsson, eller hur? Mikaelsson skjuter skarpt.. Se opp där i bänkera för nu laddar ho om! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

wolfie
0

Jag ska kura i soffan jag med i kväll!

Elisabeth-J
0

#18 Jag ska ut och gå nu en stund så du kan ju gå med mig så går tiden snabbare Glad

Elisabeth 

Pia-F
0

#22 Ja, jag hänger på. Men då får vi köra en astralvariant, för ska jag gå upp till dig har de hunnit köra ett par säsongers avsnitt innan jag är framme.Flört

Morsan1
0

Jag är bänkad framför tv´n. Men är lite knäckt över att det krockar med städprogrammet på 4:an! Jag vill gärna se hur svenska folket grisar runt i sina bostäder. Det kan vara till hjälp när man tycker att ens eget hem börjar lika kaos……

Elisabeth-J
0

#23 Jamen då gör vi en astralpromenad nu så har det snart gått en halvtimme Skrattande

Elisabeth 

Pia-F
0

#25 Coolt…..fast jag kanske blir lite sen, måste ju öva…har inte sysslat med sånt förr. Fundersam Kan inte du starta en distanskurs i astral…vad det nu heter? Sen kan vi ha astrala forumträffar när och hur ofta vi vill. Cool Det skulle bli häftigt…en massträff på astralplanet.

Pia-F
0

#26 Heter ju stormöte…inte massträff. Sonen tjatar om datan, kanske bäst han får "låna" den en stund så snurrig som jag börjar bli….Hemlis Eller också har jag börjat min astrala promenad och inte är riktigt närvarande……

Elisabeth-J
0

#26 hahaha ja det vore nåt, astralmöten :)

Elisabeth 

signemo
0

Nu är jag bänkad i köket, med min bärbara,Tv är på , köttbullar på fat och skype på ifall sonen skypar. Jag är redo

Var rädda om varandra

tommytoe
0

Attans, hade inte internet för ett tag så jag kunde inte bli påmind här o sen var TVn upptagen. Får försöka se reprisen på lördag.

signemo
0

Då var det paus. Skall bli spännande att höra vad de kommit fram till efter pausen.

Var rädda om varandra

NancyAlke
0

Jäklar, NU kom jag hem… för att se slutet och förstå att det var spännande…  ja, ja, det kommer ju en repris…

#16 och 20, jodå, det är Maggi.. nu är hon avtackad! Hon är en väldigt lättsam människa så vi har haft jättekul … dom hade tagit med älgjaktshistorien i vår avskedssång… och hon skrattade gott.  Vi fick besök av "allt för byn gänget" också, så vi har haft magdansuppvisning… av två grabbar *fniss*

så, nu lämnar jag tåten till er som lyckats se programmet… jag lär väl slockna… en par glas vin har liksom slunkit ner Flört

Opal
0

Jag tyckte att jag kände igen det huset, har det varit på ett foto här inne?? Det var ett ruskigt hus att bara titta på.

Tjejerna fick till sig mycket bra saker som stämde. Dom är mycket bra.

Men varför står dom hela tiden och gnuggar sina händer??

Morsan1
0

#33 Ha ha ha Opal! Det skulle jag också fråga. Varför gnuggar dom händerna? Jag tycker mig minnas att andra medium och håller på med sina händer.

Eija
0

Verkligen träffsäkert, med både namn o beskrivning….när man så huset upplevde jag, att den såg så sorgsen o ledsen ut…

Happyspirit
0

Jätteduktiga var de tycker jag. Känslosamt avsnitt. ¨Jag gnuggar också händerna och det är för att känna energierna. Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt. Kanske någon annan kan förklara bättre. Men för min del handlar det om att få grepp om energierna på nåt sätt.

Manni
0

Innehållet är alltid bra, men jag tycker att programmets upplägg är sämre än tidigare. Allting upprepas gång på gång och "otäcka" filmsekvenser där man ser "anden" stör mig. Dessutom var det någon flimrig bild då jag knappt kunde se på teven. Varför ska de förstöra ett i övrigt bra program med sånt?

EwaKristina
0

De är så duktiga,mor och dotter!Vill se  mera av dom.

Jimmy-Ottossn
0

När jag ska arbeta med psykometri så brukar jag gnugga händerna emot varandra, men även när jag går in i vissa hus, detta gör jag för att:

I händerna finns ganska så stora energi områden(chakran kan man säga) påstås att det finns ett i varje fingerspets samt ett mitt i handflatan,  när vi gnuggar händerna emot varandra så uppstår friktion och man kan känna hur det pirrar imellan händerna, men även dessa områden öppnas och man kan lättare känna av men hjälp av händerna..

Happyspirit
0

#37 Jag håller med dig Manni. För mycket upprepningar och såna tråkiga effekter som förstör så mycket. De skulle kunna visa mera av mediumen i stället.Räcka ut tungan

Jimmy-Ottossn
0

39# Skrev ang dessa områden i händerna, vi har mindre kända chakran nästan överallt i kroppen, det är områden där det är mer energi, men dem 7 mest kända är väll det man huvudsakligen kallar chakran, men även dem mindre har i grund och botten samma funktion men  vart man drar gränsen för vad man skall kalla chakran är svårt att säga..

Opal
0

#39 tack för ditt svar.

#34, du ser, vi tänkte lika.

Happyspirit
0

Ja Jimmy det var ett bättre svar än mitt försök *L*

Morsan1
0

Ja upplägget är verkligen konstigt! Jag kan inte begripa varför man måste göra dessa ständiga återblickar. Högst enerverande! Vi får skicka in en protestlista till 4:an plus!

Det borde ju gå att fylla ut programtiden med så mycket annat…..

SEViking
0

Anden som gick i fönstret var trickfilmad. För att återge systerns syn, detta för att ge lite mer krydda/spänning/kuslighet åt programmet.

SEV Oskyldig

naturligtvis
0

#45 SEViking: "Anden som gick i fönstret var trickfilmad."

Du är inte dum du, SEViking.

Britt-Marie
0

Jag tycker också det är synd att det upprepas saker hela tiden. Tar ju bort en stor del av programmet i sig. Men de är duktiga mor och Dotter.

Happyspirit
0

#47 Ja, visst är de duktiga! Jag tycker de kompletterar varann så bra. Sen är det lite roligt att se två som jobbar tillsammans för ovanlighetens skull. *L*

SEViking
0

#46 Jag vet, jag e både listig å stark!

SEV Cool

Spiriteye
0

Jag själv håller oxå på mkt med mina händer när jag länkar å e uppkopplad. Vi har ju chakran i våra händer och under våra fötter bla.. Plus att som andra redan har skrivit här så är det mkt för att känna energierna. Jag blir rätt intensiv med mina händer när jag jobbar. Ser mkt det på bilder från när jag tex håller en storseans så har jag alltid en full aktivitet på mina händer….

Mizzi
0

Var det någon mer en jag som tyckte sig se Orber vid två tillfäller flyga förbi i början av programmet ??

När dom filmade dom två tjejerna som gick omkring i huset, det såg precis ut som dom orberna dom hade på film i serien som David Acora var med i (minns inte vad den hette nu igen Generad).

Bybo
0

#51 Jag såg det, vad det nu var….

Vibeka
0

#51 Japp såg det oxå men huset var juh under renovering med allt bygg damm +annat jox så det kan lika gärna varit sånt som flög omkring…

NancyAlke
0

Påminner bara om att reprisen börjar om en dryg timme…

NancyAlke
0

Ajdå, blandade ihop repristiderna… det Okända går i repris kl 15.00