Glädje & inspiration 29/2
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Go kväll på er. Jag är glad över att ha kommit hem från jobbet. Varit lite
stressigt Nu skall jag fixa lite mat. Sen blir jag glad över att titta in här. Det är så avkoppland när man kommit hem. Ha en fin kväll
Var rädda om varandra
Jag är glad att det är fredag. :-) Är också glad idag över pendeln som jag köpte igår när jag var iväg. En fin hematit pendel. 

Bara en sån sak att det är fredag blir man ju glad av!
Sedan så hände (eller vad jag ska säga) en lustig grej igår kväll. Jag bestämde mig för att göra mig av med några gröna växter, kändes som om det helt enkelt var för mycket av dom (har ganska många). Sagt och gjort, jag delade, planterade om och slängde. Det var en sån otroligt skönt att "öppna upp" fönstren lite. Det blev med en gång lättare och luftigare i hela luften inne, och jag föreställde mig att dåliga energier följde med jorden och "blomskräpet" ut i plastpåsen. kanske inte så det funkar egentligen, men det kändes ju bra och det är ju huvudsaken! ![]()

Hur fasen kan man va glad då man målat pilar en hel dag å inte en tjej kommit?
SEV 
Stackare, men dan är inte slut ännu.
Var rädda om varandra
#4 Osis då. Du kanske ska testa med en annan färg på pilarna?

Aha, det är därför BranDuir e så tyst, alla åkte efter dom gula asså! Men det unnar jag BD. BD e ju länsbokstaven där ja e född.
SEV 
Jag har pratat med en underbar vän som ger mig så mycket energi. Så nu är jag pigg igen!! =)

ääähh…inte fan e de det….det ösregnar och skitfärgen var ju vattenlöslig…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Grabbar, ni är ju sjukt roliga! 
Och bland det mest glädjande jag råkat ut för idag!
Har haft en glad dag tillsammans med några härifrån… alltså i skottårståten som har hållit en engagerad och fnittrig hela dagen…

Kul du har kul BigMama
Hörrö BranDuir, vi får dricka upp vårt kaffe å käka upp semlorna själva, å tillbringa natten på muggen. *ler*
SEV 

fan oxå…har du semlor….den här dumskallen laddade med klassiska ostbricka och rödvin…så det blir väl imigran i morgon då….*S*
Skål!

skål….
Jag kör Lindeman låda, rätt hyfsat :-)

*S*…pasqua shiraz…..kanongott

Coop forum.
SEV 
Mmmmm, låter sofistikerat, lilla fingret viftande liksom i luften
.
Jäklar! Jag förstod väl att det var dom blåa pilarna jag skulle ha litat på!!! Tyvärr SEV, för mycket kolhydrater i semlor!!!
Min glädje just nu är att min man placerat mig i soffan medans han själv kockar ute i köket
!

Här blir det ostbricka och kaffe nu 
Glädjen idag är mina underbara vänner, min mamma och hennes man 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#21 WOW! Hade samma uppvaktning i onsdags…
Love is in the air… *Nynnar*
#23 ….nanananananaaa….Love is in the air…..lalalalalala
Sjunger med……..
Å så tar vi kören dididididadadadahumhumhum
didididadadahumhumhum…
*asg*