Beroende :-)
Ve och fasa. Jag har blivit beroende. Behöver nog hjälp. Det är en form av mani. Jag måste in här på forumet så fort jag kommer hem. Gärna på kvällen också. Sen måste jag kika in innan jag går på morgonen.
Var rädda om varandra

Du är inte ensam, det är många fler ;) Men ett tips, det finns Beroende iFokus om man vill få hjälp :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Då är vi minst två i alla fall
Min flextid på jobbet kommer att gå åt till förlängda luncher och fikaraster.. för att jag bara måste in och kolla en sväng… då också!!!

Vi är minst tre … haha

Samma här. Jag är ny här men redan fast 
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Jag vill också in o kolla här minst ett par gånger om dan, gärna mer. Det är ett positivt beroende tycker jag men det ska förstås finnas tid för annat också.
Spökar gör det också. Jag skrev nyss ett inlägg, men det försvann väl upp i rymnden.
Ibland när jag sitter häri soffan med den bärabra i mitt knä och skriver inlägg bara säger det plupp och är borta. Det är säker mina kära som tycker att nu är du tyst lite tror ni inte det.
Var rädda om varandra
#5 Annat???

# 7 Ja t.ex. handla, laga mat, städa o tider o passa. Du vet :)
Jag BORDE städa nu, samt stryka lite. Men det brukar inte vara nån som tar jobbet ifrån mig, så det ordnar väl sig
Var rädda om varandra
Jag är också beroende med, bland det 1:a jag gör när jag kommer hem från arbetet är att kolla läget 
Och vad bra ( nej det är det ju inte ) att det fins fler. Jag trodde aldrig att en maskin skulle ha koll på mig. Ja ja det blir väl till att söka hjälp…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Håller med. Har för det mesta tyckt att gubben sitter som fastklistrad vid sporten så fort det går. Tar gärna över tv:n. Själv tittar jag inte så mycket Nu tycker han nog att jag sitter för mycket vid datorn. Men unnar mig det så gärna
Var rädda om varandra
Nr 9
du får sätta den inneboende tanten i arbete!
Ja, det har du rätt i. Att jag inte tänkt på det. Hon skall få jobba
Var rädda om varandra
De ela den tanten som har tagit över…..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hm…vissa med starka krafter kan vä få tex tvätten stryken ändå??? *S*……
Ja…det är ju bara det att man fastnar här lätt. Undrar hur det ska gå nästa vecka när jag ska resa bort…och kommer inte ha tillgång till datan….
Jag är också "ifokus-beroende". Sitter ju här och går från forum till forum dagligen. 
Hmmm… Men tänk om man inte vill ha hjälp att bli av med detta beroende?
Snacka om missbruk.
Jag en "ifokus-beroende missbrukare" 
Aahh, nu fick jag till det.
Vill nog inte bli av med detta beroende. Är ju bättre att jag sitter här än att göra rackartyg på byn. 
Tjolahopp i natten….här finns det en till som är beroende
, men det är ju så jäkla bra här…..
#11 Men du då går vi i grupp så kanske vi får grupprabatt!! Hahahah 
HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ!!!! ;-)
En till här. Min tant vill ha prydligt i köket,men hon vill heller inte städa åt mej.Vad gör man. Hon kanske är för gammal!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja jaghar drabbads av beroende oxå! Är in så fort jag kan.