Vem ser hon??
Min dotter ser en flicka dansa i taket, hon kommer in i hennes rum på nätterna och då är det lite läskigt säger min dotter. Jag har själv sett "henne" Hon är en kopia av min dotter. Jag hör henne leka på min sons rum osv…
Min dotter säger sej oxå ha jobbat när hon var kille, i en hög skorsten eller liknande, sen hoppa jag säger hon???!!! Min dotter var tidig i pratet och talade rent redan när hon var 2 år, sen då tills nu, hon är 4 nu har hon pratat om denna flicka.
Det är bara till och lyssna försiktigt och tacksamt, skräm eller fördöm henne inte.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

ÅÅHH nej vi lyssnar och frågar, vill ju bara vet… jag själv tror att det kan vara en tvilling till henne? vad tror ni?

Det kan vara hennes guide eller ett barn från andra sidan, men det är svårt att veta genom ett forum.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hur kan man göra det? Jag vill ju inte skrämma henne på nå vis. Kan ett medium komma o träffa oss eller förlåt mej för alla frågor men hur går det till?

#4 Du kan ta kontakt med ett medium som kanske kan komma hem till er, det finns en mediumlista här så det finns kanske någon nära dig där. Du behöver inte be om ursäkt för alla frågor, det är bara att fråga på :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

aha ok… hmmm letar efter listan…Jo kanske skulle säga att jag är helt ny här!! Hi hi men det kanske ni redan listat ut. ;)
Jag har ochså varit med om att mina barn har sett något som jag inte har sett. Det kändes obehagligt…..
När min son var barn sa han"när jag blir stor ska jag åka hem till mina barn i Finland" och så hade han alltid en kompis med sig som hette Jalo. Man kunde höra hur han pratade med sin kompis när han lekte "om du kör den bilen så kör jag den här" kunde man höra när han lekte med sina leksaksbilar. Han kunde även förutsäga saker t.ex. "nu när vi kommer hem har vi ingen telefon" och visste stämde det att åskan slagit ut telefonen. Jag visste vad det var frågan om så det blev aldrig någon sak av det. Tyvärr så försvinner det när skolan börjar.

Jag tror min dotter och hela vår familj har skyddsänglar runt oss. Jag tror min son har en spec ängel som hjälper honom. Eftersom vi är många så tror jag vi har fullt här hemma! På julaftonen, kände min man någon som drog honom i byxbenet, jag tror det var någon som inte fick julklappar fast alla andra fick! Ett barn som är hos oss.