Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 869 ggr
MIRJAMI
0

Måste bara skriva......

Kan ni inte hålla tummarna för mig torsdagen den 21/2 för då skall jag på en asntällningsintertljuv. Om jag skulle få detta jobb skulle det betyda väldigt mycket för mig, eftersom det är en heltidsjobb. Är så nervös inför denna interljuv……..

Jag vet att detta inte hör hemma här……men jag var bara tvungen att skriva om det här……

Morsan1
0

Det är klart jag ska hålla tummarna för dig! Hoppas verkligen att du får jobbet. Tänk positivt! Jobbet är självklart ditt!

Kram Åsa

Tiia
0

Håller tummarna för digGlad

pyttelillatrollet
0

jag med! Lycka till.

emji
0

Håller också tummarna!!

Elisabeth-J
0

Jag håller tummarna och önskar dig all lycka till!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tommytoe
0

Håller tummarna här. Hoppas det går bra!

Vibeka
0

Hej! Läs på om det företag du ska till!!! Var förberedd på de vanligaste frågorna finns på nätet att hämta! Jag var på intervju i veckan och det var pirrigt men det är bara det den första stunden så tro på dig själv så ser de oxå det!!Skrattande

Önskar dig all lycka till!!!! FÖrstår dig till fullo!!! Flört Är i samma sits själv…

Krammmmmmmmmmmm

[mia-38]
0

Hej gumman!!

Jag håller både tummar o tår för att du ska få jobbet!!! Hör av dej sen så man får veta hur det gick.

LYCKA TILL!!Skrattande

Kram från Mia

berry892
0

Jag håller  tummarna lycka till!Glad

Spiriteye
0

SJälvklart skall jag både hålla tummarna å skicka healing för dig!!

Stort lycka till!!!!

Kram Jocke

MIRJAMI
0

Tusen tack för alla som håller tummarna för mig. Nu är det bara en dag kvar och jag är nervös, men det ska nog gå bra hoppas jag. Jag avslöjar sedan innom vilkem firma/företag jag har varit på jobbinterjluv när jag har varit där.

cloudberris
0

Håller tummarna för dig :)

Kram

Ina123
0

Lycka till!

Eija
0

kom in här i sista minuten, men jag håller så klart tummarna för digSkrattande, har varit där så många ggr, förstår dig till fullo…..

MIRJAMI
0

Ja, nu är det onsdag kväll…….och imorgon gäller det. Har tvättat kläderna jag ska ha på mig. Ska upp imorgon i tid och fixa i ordning mig…och skicka den stora pojken till skolan. Jag har en bit att resa till det stället jag ska, men hinner ju då slappna av och samla energi inför detta anställningsinterjluv……

Eija
0

Du ser att det är många som tänker och hoppas med dig, och det kan kanske ge dig lite lungn inför natten….Glad

dröm gott o vackert

[mia-38]
0

Lycka till idag Mirjami!!! Jag håller tummarna,,,,

Varmr lyckokram från mejSkrattande

Lazarus
0

Håller tummarna och hoppas det går vägen…..

Manni
0

Jag håller tummarna för dig!

Eija
0

Spännande, att få höra från dig….hoppas att det har gått vägen…om inte, så trösta dig med att det går fler tåg….Glad

MIRJAMI
0

Ja, då var den värsta biten över. Jag blev bjuden på lunch eftersom jag var från Göteborg. De 4 andra som hade varit där på interljuv var från den orten. De som jag hade som ett plus var att jag kan Finskan och att jag bor på en annan ort och är flytbar kanske i framtiden……så nu är det bara att vänta. Nästa vecka kunde man få besked onsdag/torsdag sa de……

Tack för er alla som har hålt tummarna för mig!!!!!

Nu är det bara att vänta…..

Eija
0

Tycker att du skall ta en helkväll med lungn o mys…pusta ut…fortsätter att hålla mina tummar för digGlad

Kram Eija

MIRJAMI
0

Ja…då var det daxs att medela att jag tyvär inte fick den sökta tjänsten….men jag kräver inte ner mig för det. Livet går vidare. Det var en tjänst inom Svenska kyrkan i en annan när liggande stad.

Jag tackar er alla för det stöd jag fick under denna tiden!!

Vibeka
0

Synd men det är bara att ta nya tag! Jag har inte fått besked än skulle få det i februari så nu är det bara morgondagen kvar…Nåja blir det inte det jobbet så blir det nåt annatFlört

Elisabeth-J
0

#23 Det var nog kanske inte meningen att det jobbet var ämnat för dig, du ska se att det dyker upp något annat snart :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MIRJAMI
0

25# Jag håller nog med dig. Men jag har ju en fast arbete redan men den är bara på 75% och jag vill ha heltid. Konstigt nog men nånga saker här i livet verkar vara planerade i förväg känns det som….