Glädje & inspiration 27/2
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag blir så glad över att alla mina ibland konstiga frågor får svar här. Ibland känner man ju sig smått dum när man ställer dem. 
Var rädda om varandra

Och jag är idag glad över flera händelser.Bounty har varit hos veterinären igen,och är smärtfri,känner inget obehag eller plågas på något sätt.Så tack Gode Gud,vi får ha denna ljuvliga vovve ett bra tag till.
Sen har jag tokskrattat idag,på Forumet,då jag läst i tråden:Vem är hon???.Det är min humor det!!
Jag blir glad över att få försöka att svara på signemos frågor jag 

Fick härliga blommor av min man, 2-årig bröllopsdag
och en liten biljett……………..för bara oss två
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Jag är jätteglad för att min lilla hund ska få komma hem idag ifrån djursjukhuset.:) Hon har varit inlagd i tre dagar och fått dropp…
Min mamma fyller år och jag är glad att jag har en.. (mamma) 
Min mormor hälsade på idag och bjöd på semlor med snöstormen utanför dörren! Mysigt! Nu finns det snö till pulk och skoteråkning några veckor till också!

Jag fick medelande idag från mina bokklubbar att nästa böcker som kommer i min brevlåda är:
Insikt.50 år av lärdomar från andra sidan.Sylvia Browne
Medium….att se bortom… …………. Doris Ankarberg
Man går i en så härligt spänd förväntan…….tills de kommer
Tittar in igen. Jag blev glad för ett så trevligt bemötande hos min osteopat. Hon satte fart på mig. Så nu är jag öm i kroppen och pratsjuk
Var rädda om varandra
Jag är glad att det är bara en natt kvar och jobba sen är jag ledig till den 7 mars det känns jättebra.
Allting är möjligt

Imorgon är det sista skoldagen och sen sportlov för barnen. På fredag blir det en resa till gamla hemtrakterna där vi ska vara hela veckan, träffa släkt och vänner 
Elisabeth
Ha det så bra Elisabeth. Hoppas Ni får det riktigt skönt och trevligt. Men väldigt välkommen tillbaka. (om du tar paus från oss :-) ) Kram
Var rädda om varandra
Äh, Elisabeth har väl den bärbara med sig förstås *ler stort* Inte lämnar du oss obevakade en hel vecka *asg*
Mina barn, 3 och 7, har spelat teater för mig när jag kom hem från jobbet! Den handlade om en god och en ond riddare, och den gode vann så klart, med lite hjälp från Gud(!) och ett vasst svärd. Mycket sevärd! 

#13 Självklart följer den med mig :) Jag är ju gift med min bärbara så den kan jag ju inte bara lämna hemma alldeles ensam så lång tid. Nej fy vad kall den skulle bli då om den inte får arbeta, vi skulle sakna varandra så hjärtat skulle blöda. Vi är trogna vänner vi som inte lämnar varandra, tills döden skiljer oss åt heter det väl? ;)
Elisabeth
#15 Så Romantiskt!!!!
*skrattar gott*

#15 Känns som att jag också får skaffa mig en bärbar, tror jag.

#15 Jag har ju varit singel i 6 år nu,kanske dax att se sej om efter en bärbar
,dator alltså.

#18 Ha ha ha gör det! Det finns säkert något lite eggande programm man kan installera också….
;)
Har han ett namn också Elisabeth? Rasmus kanske? haha
Ja Ewa och Maria får också skaffa sig såna män. Som man kan stänga av när man vill hihi! Och sätta på när man vill också för den delen OJ nu vart det visst lite galet här

#15 En liten fråga: Om din dator får virus, har den varit ute och prasslat då eller är det helt enkelt en vanlig förkylning?
Det låter ju himla smidigt…en herr bärbar! Och så kan man lägga in honom i nåt skåp när han tjafsar….
Jag kände jättemycket glädje åt en lite försenad födelsedagspresent som jag fick idag av min älskade själasyster. En bok "Drömlexikon" över 900 drömsymboler och tolkningar
*Wiii* och ett underbart smycke i form av ett svart och silvrigt hjärta!!!:-D
*Glad*
Och så kan man omprogrammera dem när man vill. *L*

…och hota radera alla nödvändiga filer om han trilskas.

Ha ha ha vad ni är påhittiga!
Hmmm, jag tror vi sabbar tråden här kanske….vi har spårat ur tråden lite.. 

#21,22,24,25 *asgarv*

#21 Den har klarat sig från virus men det beror antagligen på att jag inte tillåter någon annan att peta på den :)
Hahaha jag lovar att det är bra att vara gift med Herr Laptop 
Om ni skaffar en så kommer ni inte vilja ha någon annan 
Elisabeth

#29 Ser framför mej hur du skyddar datorn,då nån närmar sej den…*skratt*

#30 Hahahaha ja jag har satt in starka beskydd också, antivrusprogram och lite annat som ska säkra mot angrepp 
Elisabeth
Jag är helt inne på Elisabeths linje… herr Laptop är den bästa livskamrat jag haft… Och skulle det nu vara så att vi skulle bli tvugna att separera, ja, då är det bara att skaffa en ny… utan en massa strul med spring på krogen, studiecirklar eller vad man nu kan använda sig av för att skaffa en karl..
Inspirationen då… Jo, jag har haft äran att se några nr från "Allt för byn" om ni vet vad det är… dom killarna inspirerar verkligen!!! Sedan var det väl inte helt fel att få se ett par lättklädda grabbar i tjugoårsåldern dansa magdans heller… lite tantsjuk kanske man håller på å blir 
Jag har hållit i utbildningar idag vilket gick väldig bra.
Jag råkade även se en väldigt stark aura, jag brukar absolut inte tona in på andra och leta efter auror men denna kunde vem som helst se….det fullkomligt lös omkring "ägaren".
Detta gör mig alltid lycklig och varm