Kontakt.
I flera år har jag bett om Tecken på att andar finns, att någon ande ska ge sej till känna på något vis. Samtidigt har jag varit lite rädd för man vet ju aldrig hur dom ger sej tillkänna.
Häromdagen skulle jag spraya håret innan jag åkte till jobbet och när jag börjar spraya så luktar det piprök! Då log jag för mej själv för det var det perfekta sättet för anden att ge sej tillkänna så jag skulle förstå vem det var och utan att skrämma mej!
Jag blev så glad för det måste vara min morfar, han rökte pipa. Det här har jag levt på flera da'r, har varit så glad. 
Ibland när jag sitter i soffan så är det någon som blåser mej i nacken. Det har pågått några månader.
Jag tycker det här är så spännande! 
Vad härligt Cina_1 
Vilka fina upplevelser, jag säger också härligt

Det är en av de få gånger som jag gillar röklukt, när det kommer från nära och kära på andra sidan
Blir tusan röksugen 

Härligt Cina_1! Men du har ingen aning om vem som blåser dig i nacken?

#4 Jag tror det är min farbror för han var lite busig av sej. 

Tänk jag som trodde att jag inte var ett dugg medial. 
Fast jag har förstått se'n jag började läsa i det här forumet att det jag ser i ögonvrån inte är inbillning. Så jag kanske har varit med om mer saker fast jag inte har förstått vad det har varit. Jag är nog mer medveten nu….

#7 Det kommer nog när du är "mogen".
Vilken häftig upplevelse Cina, och när den kommer på ett så där "neutralt sätt", så kan man ju bara tacka och ta emot! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jaa.
Så nu vill jag var med om mer påhälsningar. 
Visst är det härligt när man får en hälsning, så påtagligt
, jag själv är både rädd o tuff en sorts blandkänsla, men när det händer något, blir jag inte rädd just då, men efteråt…
ett av mina starkaste var när min man kom ungefär 4 månader efter sin död, jag låg o sov och har min lilla dotter på 6 år bredvid mig, då vaknar jag av att någon kör in sitt ansikte i mitt hår o kramar mig bakifrån, jag blir så glad för så brukade min gubbe göra innan han gick upp. reagera inte direkt för jag är lite dåsig. Men då plötsligt blir jag klarvaken och allt försvinner…då först kommer rädslan men samtidigt en glädje, förstod att han ville visa mig att han var där hos oss fortfarande….
hoppas att du får uppleva mer positiva möten

#11 Vilken härlig upplevelse men förstår att du blev rädd. Kunde han inte ha kramat dej när du vaknat på morgonen? 
Vilke härliga upplevelser ni har. Tacka och ta emot
. Ha det bra
Var rädda om varandra
HÄrligt när de ger sig tillkänna!! Bara njut!! 
Verkligen, jag är så tacksam för det, lever än idag på dessa hälsningar…detta hände 1990 så det är ett tag sen, fast det känns som igår…