Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 316 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 24/2

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

NancyAlke
0

Jag var på ett årsmöte i dag, där jag fick beröm och tack för att jag lagt ner arbete på saker som jag egentligen inte behövt göra…  det är så skönt när det märks Glad

Fick också besked om att jag och min dotter fick plats på en storseans som jag anmält oss till…  det känns sååå spännande!

TantAlma
0

Jag fick meddelande från andevärlden igen… De testar verkligen på att nå fram till mig.. 24/4 får jag se om det slår in… Skrattande

Tatsu
0

Min mormor har blivit hjälpt över till andra sidan idag där min morfar tog emot henne.
Tänker ofta på henne med saknad, men skönt att veta att hon har det bra. Hon fick vara med i 90 år och hann se 5:e generationen komma. Hennes alster finns kvar, sockar vantar,dukar mm hon stickade jämt.

Jag fick en spontan bamse kram av min man idag, det händer inte allt för oftaså det gjorde mig väldigt glad.

Sedan hade jag ett meddelande i inkorgen, det händer inte heller så ofta, tycker det är jätteroligt när det lilla brevet blinkar.

Gladtatsu

Elisabeth-J
0

Glädje och inspiration med intuitiv målning idag Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sven-g
0

Sett i en annan del av Köping, det värmer.

EwaKristina
0

Min sonson spelade sitt livs första Hockeymatch idag,och var ska farmor vara om inte på läktaren och heja.Så härligt att se ungarnas kämpaglöd,trots underläge med 6 mål:-)Kevin kikade mer efter om jag såg vad han gjorde,än han spelade hockey,men vad gör det,bara de har kul.Fot i munnnen

Tuva-Lena
0

#6 Gulligt! :)

Jag gick ut i solskenet, 6 grader varmt! och körde min häst idag. Han blev så glad, eftersom hästarna har fått stå rätt mycket i vinter. Gav honom en puss i pannan och då la han huvudet på min arm! Glädje när den är som störst för mig. :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Hellas]
0

Läste i tidningen att våren tydligen kommit där jag bor *glad*.
Jag tittade visserligen ut och såg värsta höstvädret med regn, blåst och grå himmel men vaddå…jag är inte så kinkig…..

Det är VÅR!!! Jippiiiiii