Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 391 ggr
sven-g
0

En ger sig alldrig

Jag ställde en fråga tidigare i en annan tråd, om någon som har tagit självmord, visar sig. Är det vanligt att dom döljer ansiktet. Det måste väl finnas någon på sajten, som träffat en ande som gort självmord. Det skulle vara till stor hjälp, om jag träffar någon mer.

Elisabeth-J
0

Jag har träffat många som har tagit självmord men ingen av dom har döljt sitt ansikte men jag tror att om dom gör så för dig så kan det vara för att just du ska veta att det handlar om självmord. Jag känner ett medium som ser en mask för ansiktet för dom som har gått över i cancer. Så det är nog olika hur dom beskriver sig för olika medium. Du får ju dom beskrivningar och bilder som gör att du kan förstå och tolka det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sven-g
0

I detta fall fick jag en blodig sten + platsen visad för en annan händelse. Hon hade blivit våldtagen och av förövaren slagen i huvudet. Hon visade två män en som gorde våldtäkten och en som stod bakom. När detta visades trodde jag att ett mord hade hänt. Men hon gav sig inte hon fortsatte visa platser, efter ca 1 vecka tog jag upp saken med en kompis. Han talade om vem det var han kände igen plats och händelse, och talade om för mig vem det var, jag kännde henne ytligt. På kvällen kom hon igen, jag frågade om det var ---- Då lyfte hon upp huvudet och sa vad hon ville, jag hjälpte henne med det. det var hennes mor saken gällde. Förklaring hon hade gort självmord pga att hon blivit våldtagen.

TantAlma
0

Gud…. Stackars flicka…

sven-g
0

Jag glömde att säga att det var några år mellan händelserna.  Så första händelsen var allmänt känt, det var bara jag som var dum, och ej såg något samband, för jag kände inte till att hon var död. Men ska det verkligen behöva ta en vecka att, komma till klara med sådant. Det tar mycket ork och kraft.