Currykors ??
Har en liten fundering angående en plats i min lägenhet.
När jag flyttade in här för ganska precis ett år sedan, vaknade jag en natt av att jag såg en man stå i dörröppningen till mitt sovrum och titta på mig, Han hade armen mot dörrkanten och vilade mot den liksom. Den gången kände jag inget obehag, bara att det var konstigt. Jag somnade om ganska fort.
Min son hade då sitt rum där jag nu har mitt sovrum. Jag kunde inte sova något bra alls, utan kände obehag och alltid ut mot hallen. Jag fick höra att jag skulle flytta min säng och testade att flytta den på olika sätt, men sov ändå inte bra. Och varje morgon när jag kom och skulle ta upp min son, hade hans spjälsäng ställt sig rätt ut, från hörnet alltså. Jag testade då att flytta den själv, för jag trodde att kanske han hade gjort det, men nej, den var för tung för honom att skjuta på.
När jag tillslut bytte rum så att min son fick mitt å jag tog hans, blev det lugnt. Vi sov båda väldigt skönt. Men nu känns det som att han inte sover nåt bra där han heller. Kan det vara något slags curry kors, eller är det något annat? Kanske någon som vet? Jag vet ju redan att det finns ett par andar här hos mig. Men med tanke på att sängen står på samma ställe kanske det är nåt annat?

Jag är bara lite nyfiken på hur det har gått. :-)

Tja min son sover aldrig särskillt länge i sängen, men han är ju liten och vill alltid komma upp oxå. Jag har inte kännt av något nu på ett tag, bara lite smått ibland, dofter mest…