Glädje & inspiration 23/2
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har fått till mig flera saker idag från andevärlden och det känns roligt att få vidarebefodra det man får upp till sin vän.
Min vännina och jag verkar få vara kanaler för varandra hon får meddelanden till mig och jag har nu fått till henne.
Jag fick också uppsaker till en annan person som jag inte känner personligen…
Jag är tacksam och glad för att andevärlden delar med sig på detta sätt som känns glatt med mig.
Min dotter är bättre och verkar piggare. Det glädjer mig otroligt.
Kram på er alla
Tant Alma

hej vänner..min glädje idag är att min sambo har bjutit utt mig i kväll..vi ska gå på blueskväll..så nu har man sminkat sig..lagt fram kläder o fixat håret..smuttar på vinet..ska även göra lite god mat…sen ska vi ha matkorg o vin med oss..ska bli jättekul att komma ut på något udda..som man aldrig har gjort förr…men som sagt det måste bli en första gång oxå…ha en bra lördag
JAg är glad att vi fått tillbaka strömmen. Då kan jag ju sitta här
. Hoppas Du får trevligt i kväll drutten53. Skönt att din dotter är bättre Alma och spännande med din kontakt med andevärlden. Kram på er
Var rädda om varandra
En skön promenad i blåst och sol har gjort mina bleka kinder röda.
Trötta och skitiga ligger hundarna och vilar.
Det känns väldigt lugnt och fridfullt här hemma just nu, hör bara dotterns musik på nedervåningen- hon lyssnar på "min musik"
hårdrock från 80-talet.
Allt känns bara bra.

Gick en promenad i solskenet, hörde fåglarna kvittra så det är med stor glädje jag ser våren nalkas nu :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Efter blåst kommer sol, vad mer kan man önska, jo vacker väder i morgon.
Tack signemo Det är så härligt att se Leila som hon heter att hon ler igen…. Kom på mig att jag saknat hennes leende.
För en stund sedan hände något som gav mig väldigt blandade kännslor…
Min far lämnade mig när jag föddes, pga av alkohol och drogmissbruk, jag har bara träffat han en gång när jag var 10år han lovade då en massa som han skulle göra, men inget hände…..nu efter ca 5år är han helt drog och alkohol fri och ahr ordnat upp sitt liv, och nu som han sa fanns det bara en sak kvar och ringa mig, jag vart helt chokad! men vart ändå så otroligt glad för att han ordnat upp sitt liv och för att han nu visade att folk kan förändras…vilket jag tror väldigt starkt på…som sagt var omtumlande man är samtidigt så oerhört glad för att han tog kontakt med mig och för att han vill försöka bygga en kontakt från grunden…