Healingfråga...
Ikväll fullkomligt glöder mina händer, nästan så att det gör ont! Vad betyder det? Jag vet hur det har känts innan men denna intensiva känsla var det längesen jag upplevde och när jag visualiserar färgen som följer med det så ser jag guld, riktigt gyllenfärgad sådan…
Någon mer kunnig som kan ge lite ljus till saken?
Blir du även visad vackra saker av guld??????
Jag ser ett sken som är guldfärgat, samt… svårt att förklara men glittrande mönster…som man skulle måla med ett tomtebloss, fast i vitt och guld…sen detta varmaste guldsken
För att citera Alexandra P´s artikel på insidan…
Guld
Är ett Tecken på en visionär, perfektionist och ädel ande. En person som gör skillnad på världen.
Ur boken Storaboken om healing Cassandra Eason
Guld andlig betydelse : Briljans , färgen för siare och visionärern.
fysiska effekter: nervsystemetm ryggrad , hud missbruk, tvångstanakr. Det kraftfullaste healing färgen .Den förknippas ofta med odödlighet & bör inte användas alltför ofta.
Guld är också färgen för solen och solgudar som ex. egyptens Ra & grekernas Apollo. Guld utgör kulmen för världsliga bedrifter , välstånd och berömmelse.
Alma
Jag ska väl berätta, jag har gått reiki 1och 2, några dagar före nr 2. Då inträffade följande. Jag blev visad stora vita salar med sådana konstverk, som det ej går att beskriva. Vid tillfället jag tror att det var några dagar. Kom ifrån mina händer en, koncentrerad värme, precis som en stråle. Det finns vid vissa tillfällen som det återkommer. Det finns mycket att berätta, men slutar där.
Hur ska jag tolka detta Alma???
Jag ger lite mera info, få se om någon även kan tolka mitt. Jag frågade läraren om det hela och fick ett svar få se om det hela överrenstämmer. Det första som inträffade var att jag fick välja mellan två grupper den ena var asiatisk den andra var egyptisk. Efter detta blev jag visad det förut nämda. Jag fick även två saker det ena var en halskrage av guld, det andra var en stav av guld, bägge hade ädla stenar i mönster. Nu tror ni er veta att SG är kocko Baia
Jag "känner" det som positivt att du idag kan sända ut healingen till universum/ världen och tänka på människor som du känner som kämpar mot missbruk och visualisera dem och sända dem healingen.
Det känns som du har fått och kan använda den healingen i dag för gott syfte. OCh att det är meningen att du ska ha den.
Jag förstod av en tråd tidigare att ens guide kan visa hur/ vilka rörelser man ska utföra så den bilden är väl en sådan. ( mycket vacker måste jag säga)
detta tror jag i alla fall
Alma
# 7 intressant sven-g. 

Att bli given det gyllene ljusets gåva, och få förmågan att använda det är otroligt stort….Bless You!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#7 Tack så hemskt mycket Alma*varm* Det har varit en trygg men omtumlande kväll!
Tack själv för att du delar med dig…. 
Åhhhhhhh gumman du måste heala med dina händer!!! Jag tolkar din bild som är såååååååå vacker som att detta var din healingguid som visade sig för dig!! Kör hårt gumman!!
Stor kram
#13 Känn slite som en födelsedagsgåva då jag fyller år i morgon*ler* Kraaaaaaaaaaaaam vännen*varm*
#14 Åhhhh kunde inte komma lägligare
DU ser vad Universum är omtänksamt!!!
Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ja verkligen, detta kommer jag ta till mig och njuta av länge*ler*
Finns det någon mer som har tankar kring min upplevelse?
*Puffar*

Jag fick gåshud över hela kroppen när jag såg din bild. Så full av energi. Det är en gåva du har. Egentligen har alla den, men inte alla känner till den/är öppna för det. Du kan använda detta till att göra mycket gott här på jorden. Heala, styrka, glädja eller värma andra människor.
Med ljus och kärlek
Mitt företag: www.bytatak.nu
#18 Dina tankar och känslor värmer rätt igenom mig, om det är något jag önskat, velat och strävat efter så länge jag kan minnas, så är det just detta…att få vara där, för andra och hjälpa till. Inget ger mig större glädje, men ofta har jag önskat att jag kunde göra mer, jag har bett många böner om att få bättre verktyg. Nu sen denna underbara energi men varmaste guld kom till mig, behöver jag endast snudda vid tanken på healing och mina händer börjar glöda.
Likväl som du så tror jag alla kan detta detta, att vara kanal för helande energier, personligen hoppas jag kunna utveckla gåvan på bästa sätt, så att jag blir en stark och trygg kanal för den.
Kram till dig