Måste få berätta....
Efter att ha suttit vid datorn mer än vad jag eg. ska under ett par dagars tid nu har jag fått en hemsk värk i min ena axel. Har fått den opererad i höstas för förslitningar bl a. Så jag tyckte inte det var såå roligt att den skulle börja göra ont igen. Var rätt aktiv igår så igår kväll kunde jag nästan inte röra armen utan att det värkte något hemskt.
När jag gått och lagt mig så kopplade jag av totalt och så bad jag min guide(vem Han/hon nu är) om hjälp. Jag frågade om det var möjligt att få värken lindrad.
Eftersom jag har fibro bl a så har jag oftast svårt att sova en hel natt utan att vakna éller att kunna somna överhuvudtaget. Inatt somnade jag snabbt, sov som en stock igenom hela natten.
Imorse när jag vaknade och sträckte på mig kände jag att min axel var mycket bättre. Nästan ingen värk alls kvar.
Och det kan inte läka sig själv så under natten, vet jag av egen erfarenhet sedan tidigare.
Jag blev så glad och fick än en gång bevisat att dom finns därute och vill hjälpa oss när vi behöver det!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Jag kan känna igen mig i det du skriver och jag måste säga att jag tänker på det varje dag med tacksamhet.
Tex som det där med damsugning. Det är ju som att bestiga mont everest ( jag har också fibro) men när jag vänder mig inåt för att be om hjälp så får jag det. Det har tagit ett par timmar men jag har fått göra det i 3 omgångar och nu har jag en nystädad lägenhet.
Trots att jag sovit väldigt dålig eftersom min dotter 7 år har influensan och hostar hela tiden…. och har hög feber.
Jag bad också om vägledning om hur jag bäst hjälper henne. kl 23 i går kände jag på mig att jag skulle gå in till henne och då såg jag att hon hade 41,2 i temp. Jag vet säkert att jag fick hjälp med att fatta det beslutet.
Och jag får styrkan att hantera det. Det gör mig så glad :-)
Alma