Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1644 ggr
Ludvig1
0

Medial

Hejsan! Ni är säkert trött på mig och mina medial inlägg. Men jag hoppas inte det. Men jag har upplevt vissa saker. Inga stora. bara såna små saker. Som iblnad kommer bara en plötslig rysning i hela kroppen. Det har knackat i min vägg. Och jag har fått bilder i huvudet. nu låter jag säkert helt dum i huvudet. Men ibland kan jag liksom göra saker när jag är ensam och säga förlåt och prata rakt ut som där är någon. Men det är där inte. Jag tror inte att jag är speciellt Medial. Men jag vill gärna träna upp det. Så hur ska jag göra för att träna upp det hemma utan kurser och liknande?

Tuva-Lena
0

Som du beskriver det så verkar du redan ha känsla för det här. Du ser bilder och får rysningar i kroppen. Jag är ingen expert, men lita till dom bilder du får upp och försök analysera dem, och fundera om dom kan betyda nåt särskilt för dig. Att du pratar för dig själv är inget konstigt. Så gör jag med när jag har tänkt "elaka tankar", då kan jag säga "förlåt" högt för mig själv, och att "så där skall jag inte tänka". Ganska mänskligt. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

ravenwakanda
0

Jag vill bara säga-det är alltid någon där! din personliga guide är med dig 24tim om dygnet. sen så ligger ju "himlen/den 5e dimensionen precis där vi är men på en mkt högre frekvens, så vi "går omkring i himlen" fastän vi inte kan se och uppfatta den med våra vanliga sinnen pga av våran något trögare frekvens. det här med kurser har jag aldrig varit ngt för, vissa behöver kurser andra inte, jag har aldrig gått på en kurs i mitt liv, jag har lärt mig själv, genom vänner och studerat själv.

Sen så finns det ingen "fantasi eller inbillning" utan det är endera inifrån dig själv eller från andra sidan, det första man ska göra om man vill börja utveckla sina slumrande mediala gåvor är självkännedom, utan att först ha tagit en riktig titt på sig själv så är det väldigt lätt att bli en sk "spacekadett", som flyger iväg på sitt nyvunna mediala moln men som oftast kraschar hårt och är utslagen länge.kolla på vad man har i ryggsäcken vilka sår man har, se sig om på sin omgivning, allt detta är superviktigt för att kunna arbeta med energier, för det finns inte Bara änglar osv utan det finns de som kan utnyttja våra sår osv om vi inte är medvetna om vilka vi är och för att kunna hantera de känslor och bilder som andar sänder oss för att kommunicera så Måste vi har läkt våra sår och tittat på oss själva.Lycka till!