telekines
hejsan e det nån som utövar telekines förutom jag. jag kan lite men inte så mkt kan nån förklara för mig hur uppvärmningen till telekines går till
tacksam för alla svar

Berätta gärna hur du gör och vad för föremål du har flyttat på osv :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
hejsan, jo jag misstänkte det när jag märkte att min dörr öppnade sig av sig självt när jag va upphetsad å dylikt. sen läste jag det lite om på internet å sen testa jag det på en penna första gången lyckades det inte andra gången jag försökte fladdrade den till ordentligt sen gjorde jag det en tredje gång då lite svagare men det syndes:D:D å sen när jag lyssnade på musik så ändrade den plats utan att jag såg det jag märkte det efter jag lyssnat på musiken:D:D jag kan inte riktigt kontrollera den riktigt har du några tips:):)
jo, jag tittar på pennan stirrar på den sen håller jag andan lite å andas igen då rör den på sig

oj vilken magi 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
vet, bara inte det blir som carriefilmen om man råkar bli flyförbannad det e nåt jag INTE vill
men jag tänker bara använda den till goda syften
men vet du hur man kontrollerar kraften om man skulle bli riktigt RIKTIGT flyförbannad jag vill inte skada nån

Jo en ide bara. kan ni inte göra nån sorts gäst sak som handlar om telekines. Verkar väldigt intressant och jag vill gäran veta hur det funkar.
Dubbelinlägg…sorry

Tack!:D