Månförmörkelse
Inatt blir det total månförmörkelse kl.04.00-04.51 med maximum kl.04.26.
Då ska jag pröva orka mig upp och gå ut och se för sedan blir det att vänta tills år 2010 innan en total månförmörkelse inträffar igen.
Någon fler här inne som ska ut och se?
Jag fick också veta av en gammal man att inatt biter fisken som bara den
så är man fiskefanatiker så bör man ge sig ut inatt.
Någon som vet hur vida det står till med energier den här natten, om det är något speciellt som sker eller kan ske???

ska nog se den..brukar vara upp då…men skulle inte förvåna mig om jag sover som en stock då istället..just nu är det lite tjocka på himmelen…men skönt en då ute..men ha en bra kväll..kram
Oh Månen är het fantastisk inatt! kan inte sluta beundra den. men tyvärr orkar jag absolut inte hålla mig vaken till 4. kanske om det vore helg, men jag ska upp tidigt imorrn som vanligt så jag får nog vänta tills år 2010 endå. bara 2 år! det går snabbt! :)

Här är det mulet nu, men relativt ljust ute. Jag får hoppas att det blir stjärnklart, om inte annat så märks det ju när det blir mörkare!!!

Det brukar vara extra energifyllt :) Jag känner av en glädje och förväntan, inte trött fast jag borde vara det :) Om jag inte kan sova så ska jag ut och titta på månförmörkelsen inatt :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har iallafall bestämt mig för att gå ut och känna av de starka energierna. Månmeditation kanske??!!

Jag är också pigg och alärt i kväll. Känner mig energisk och glad. Sova? Vad är det? 
Det var feta moln hela tiden, inte såg jag någon måne.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag var ute med båda vovvarna mellan 03.50 och 04.20, märkte ingenting, iofs visste jag inte heller om det då jag såg den här tråden för sent. 
Men är det inte farligt för ögonen att titta på förmörkelser?

Hej!
Ar det bara i Sverige man kan se manformorkelsen eller syns den lika bra i ovriga varlden?
Skulle vara jattespannande att fa se.
Rosarin :)

#8 Jag tror inte att det är farligt att se på månförmörkelser, däremot solförmörkelser kan vara skadligt - men det är vad jag TROR, inte ren fakta 
#9 Jag har ingen aning om hur det är med övriga världen, men sök gärna på månförmörkelse via någon sökmotor, så som Google eller liknande.
#9 Förmörkelsen syns överallt där månen är över horisonten.
Så… i princip halva jorden.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

vi hade det mulet och såg ingen måne tyvärr, hade sett fram emot det!