Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 418 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 20/2

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Jag har jobbat hela dan vilket är glädjande och inspirerande Glad

Nu ska jag dricka kaffe och sen se på Det okända.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Anco
0

Har precis druckit kaffe :-)) Mediterade idag (har inte hållit på så länge) och det kändes riktigt bra. Är mkt nöjd med det.

Väntar oxså på Det okända.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Inanna
0

Skulle boka tågresa norrut och fick prata med en norrländsk kvinna på Veolia transport (tja, det där är kanske lite suspekt… en gång i tiden var det SJ, sedan Tågkompaniet för att senare bli connex… Och nu Veolia transport! Låter väl sådär i trovärdighetsaspekt…) - hursom: jag blev glad och trygg, kände mig som hemma! Äntligen nån som pratade som folk…!

Nu ska här snart nattas 4åring, och det brukar ju vara mysigt :)

signemo
0

Jag blir alltid avslappnad glad och lugn när jag tittar in här. Många frågor har jag och ni svarar så snällt. Träffade en bekant för någon vecka sedan. Han liksom jag släktforskar. Vi letar efter anfäder och ättlingar till dess. När han stolt en gång hade visat sin bror släktträdet då hade hans bror sagt med glimten i ögat.  " Det är ju kul att du har så många vänner, bara synd att de är döda allihop" Nu kom jag från ämnet.

Jag skall också kika på det okända ikväll och sitta här förståss.

Kram på er

Var rädda om varandra

tommytoe
0

Glad för haft en ledig dag från jobbet. Glad

Anco
0

#4 Visst är det kul med släktforskning? Man blir som besatt av det. Fast nu har jag en down period… har fastnat på ett par personer.så det får vila ett tag. Har så mycket annat i huvudet ändå. ;-)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

sven-g
0

Min sk gömmare har varit mycket aktiv dom senaste dagarna, i dag började skruva med en sak, var tog skruvmejseln vägen, hämtade en till, även den försvann efter ett tag, hämtade jag den tredje skruvade klart. Gick på toa, kom tillbaka, där låg alla tre med ett leende på läpparna, trätade på han. Detta gör mig både glad och irriterad.

Sagann
0

Jag har slagit in presenter till min dotter som fyller år imorgon - det har gjort mig glad! Och att den pyttelilla stund som solen sken idag var precis när jag var utomhus och kunde njuta av den!

Morsan1
0

Jag är jätteglad för att jag haft en storseans i affären med Happyspirit och hennes man.

En kanonkväll! Jättetrevligt, lättsamt och många bra kontakter!

Och jag fick min lott avläst!!! Jippi!! Jag satt och tänkte:- Dra nu min förbannade lott! Då säger Niklas: - Den här lotten ligger och skriker: Ta mig ta mig ta mig!

Det är jag glad för idag!

Happyspirit
0

SkrattandeDet är jag också glad för!! En underbart rolig kväll. Vilka härliga människor du hade lyckats samla ihop Åsa!! Det här kommer både jag och Niclas leva på länge. TACK!! Åsa!