Medial Demonstration!!
Medial Demo/Storseans!!
Med Medium Vendela Cederholm,från Stockholm
Vendela har medverkat ett flertal gånger i Det Okända,och har i höst varit gästlärare på Akademien för Det Okända
19 Februari Klockan 19.00 i Fors Folkets Hus,6 kilometer från Avesta
(Mot Gävle)
175:- inkl.fika
Ewa 0768-764436
Varmt Välkomna till en trevlig kväll!!/EwaKristina

kors i taket ..himmelens frid..göta petter..tar min för pannan..känner på mitt hjärta…men lilleva vad har hänt…DU har ju satt in en bild alldeles själv..eller har E ett finger med i spelat igen….kram. fabians jag ramla av stolen…får nog ta och korka upp starkglöggen..eller var det alkofri…min balkong..blinkar i alla färger

#1 *asgarvar* Ewa har lärt sig ännu en teknik 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hahahahahaha,visst var jag duktig
Men jag klarar inte att få in bilden i själva inlägget.Och den dagen jag fixar det,dånar du väl av alldeles…

då vännen..gör du så här..när du har satt in bilden som nu..då klickar du på den..kopiera den då..stäng ner bilden klicka på hantera inlägg under din avantar…då kommer det upp en ny sida..klicka då på översta raden..då kommer ditt inlägg upp igen..markera med musen..ja den som ligger på bordet alltså…hi hi…var du vill ha bilden…klistra in bilden där…lätt som en plätt…du kopiera med höger fingret..klistrar in med vänstra

Drutten!!!!!Kolla!!!!!

JA SER…fabians lilleva skrattar högt satt här o vänta på att skulle göra det satte kaffet i vrångstupet….ha ha..gjorde du som jag skrev

Tack för hjälpen,vännen…..Kram

Kan jag få gå en kurs hos dig Druttis. För jag är ännu mer inkompitent.. P.S Attans vad fint du hade gjort i köket ditt..Jag själv har inte kommit längre än..ja, druckit lite glögg( igår) och letat fram stakar…

tack bybo..men mina stolsdynor..väntar på grannkäringen ska komma hem..hon får sy dom..vad för kurs vill du gå bybo..i heeminredning eller photoshop…hi hi
#10 Ja, gärna båda!! :-)
Sorry att ja OT:eade….

vad ber du om förlåtelse för…tittar ofta på ditt foto där du ploja dig..du ser så myssig ut där..ser hur du har lite jävlar i nama i dig..kram på dig vännen
#12 *skratt* Menar du när jag har en ORB mitt i flabben?

ja just detta foto…du ser helskön ut på detta…inte undra på att orben kom o titta till dig då…ha ha
#14 Hahaha..var precis och kollade på bilderna från forumträffen…Så kul. Man kanske ska putta den tråden, för fina Galdra finns ju med på några bilder…

ja hon är med på en del bilder..träffen var kul..god mat och myssiga medlemmar..trevlig helg var det oxå..kram

EwaKristina… en fråga… har Vendela Cederholm haft anknytning till Västerås… hennes mamma eller svärmor… vet du? //Mjukna

#17 Inte en aning,faktiskt.Har inte träffat Vendela tidigare,det blir första gången då hon nu i februari kommer att gästa Avesta.

Mmm ok, tack iallafall!

På tisdag gäller det!

Går det inte att ordna så att man kan lägga in bild fast man har Firefox också?

Ja i kväll är det seans..och jag ska dit är det planerat..

Jag önskar er alla en härlig kväll!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack Elisabeth!

#24 Du är så välkommen!Kommer att bli en härlig kväll,känns det som!Kommer du tidigt Wolfie,så finns det lite gott kaffe som väntar…..

Tack Ewa! o nu när jag vet hur du ser ut ska jag hälsa på dig denna gång..förra gången visste jag ju inte vem du var..ska bli kul i kväll..!

Såklart du ska komma och presentera dej
Så vi ses ikväll!!

Ja så klart..haha!japp vi ses i kväll Ewa
o ska bli gott med kaffe oxå!

#30 Du måste komma ihåg att avge rapport i morgon, dear Wolfie

#31 Japp ska bli..

Kikar in o hejar på er alla här,nästan nyss hemkommen..givande ..men ej budskap denna gång..men mår så otroligt bra efter ändå!

Sen så träffade jag ju Ewa o pratade med henne..en goer kram jag fick!