begravning
i dag var jag och barnen på deras pappas begravning. Det var med blandade känslor,så många frågor och inga svar.
Varför jag skriver det på forumet,vet jag inte. Kanske finns det någon som kan ge mig svaret.
Orsaken till bortgången, varför jag känner att han valde det själv.

Kan inte ge dej ett svar,men jag vill sända en kram till dej och barnen!!
Kram till dig och dina barn, jag förstår att det blir många tankar kring detta men svaret kommer nog att dyka upp när Du minst anar det.
Sänder dig och barnen varma kramar, svaren kommer kanske sen till dig på vägar du i dag inte ser…
Sänder också varma kramar till dig och barnen. Svaren kommer när det är dax för det.

Värme och omtanke till Dig och dina barn!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Varma kramar till dig och barnen. Jag säger som de andra…tids nog kommer svaren på dina frågor.

Sänder många varma kramar, jag också, till barnen och till dig. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du så småningom får svar på dina frågor.
Maria

Jag sänder också värmande och tröstande kramar till dig och barnen!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sänder dig en stor varm tröstekram….!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Sänder all min ljus och kärlek till dig och barnen i denna stund! Ber oxå för dig barnen och barnens far i kvällens böner!
Med ljus och värme

sänder dig o barnen en tröstande kram

Varma kramar till dig och barnen.

Ska också på begravning den 11:e januari
mina tankar är med er!

Tänker på er! Finns inte mycket man kan säga som tröst i en sån här situation, men ibland kan det vara skönt att bara veta att männsikor tänker på en
!
Hoppas du hittar det du söker!
Kram kram
Hej alla, tack alla,för era varma kramar och ord.
Jag tror att igentligen finns svaret hos mig själv, att kanske bör jag lyssna på min egen röst.
Jag har ingen övernaturlig förklaring men en stark känsla i magen. Så är det kanske för många av oss, att vi glömmer att lyssna på oss själva. Inte bara när det gäller sådana här saker, som hos mig utan i allmänhet. Många gånger nedvärdera vi vår egen förmåga utan ger vår tillit till andra, när svaren många gånger ligger hos oss själva.
jag vet att detta är i allafall något jag bör jobba mer med hos mig själv.
fiffizz
sänder en jättestor kram skall själv på begravning den 25 januari på min lillebrors den andra jag mister inom 3 år unga människor det är så tragiskt så det finns inte ord bävar för denna fredag,men man skriver nog för att man vill ha ut en del kram

Jättevarma kramar till dig o barnen, gå på din magkänsla, tror du HAR svaren där…
Sussie
Skickar varma kramar till dig och dina barn! Ibland får man först veta långt senare, varför?

Jag beklagar den ännu ofattbara förlusten i barnens och ditt liv fiffizz. För varje dag som går, kommer nya svar. Tiden läker inte alla sår, som så många påstår, men den ger viktiga svar.
Varje livskris hjälper oss att se livet med nya ögon, lär oss förstå andra och oss själva så mycket bättre. Öppnar upp och låter oss se - var lyhörd, ni är inte ensamma!
Kram, Cecilia
varma kramar till dig och barnen, sorgearbetet måste ha sin tid som har många etapper. Har ochså förlorat någon men hela tiden så får jag vetskapen om att han lever i allra högsta grad då jag träffar honom i drömmar väldigt ofta.OCh han berättar saker om framtiden,visar olika platser människor. Senare har det ju stämt ochså. Maria

!7# Jaa, en del av våra familjer utvandrar till himlen!
Det var väl en passande annons i den tråden va!?
Fiffizz! Många tankar och kramar till dig och barnen!

Styrkekramar till dig och barnen!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Tänker på dig och dina barn mitt varmaste deltagande och en stor varm kram på dig !!/Maria
Vill också skänka en tröstande kram och om än jag inte kan säga varför, så hoppas jag att ni finner frid och ro till sist på alla varför som far i huvudet.
Alma

Först o främst __jag beklagar verkligen sorgen.Kram till er alla.Jag kan tipsa dig om att gå på nån Sians,o på så sätt karnske få både kontakt med din man o få ett svar.