Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 454 ggr
[dcpower]
0

e det spöken??

hej elisabeth först knäckte det till två ggr i taket sen stängs msn av helt kan det ha vart spöken som velat mig nånting elr e det mina andra krafter som ställer till det:S:S tacksam för alla svar

Jimmy-Ottossn
0

Om jag får svara så skulle jag säga så här att: är detta en tillfällighet så hadde jag bara startat om msn igen och sedan fortsatt som om inget hänt…man får leta logiska förklaringar först…är det någon från andra sidan som vill något så anstränger dem sig mer för att visa att dem finns där..:)

[dcpower]
0

japp,får hoppas du har rätt inte bara att msn försvann jag fick gå in på program å leta annars brukar det finnas direkt på start. men jag får hoppas du har rätt:)

Jimmy-Ottossn
0

Kanske har virus i datorn?,..det brukar kunna ställa till detFundersam…

men som sagt man får leta logiska förklaringar…för som jag skrev där innan vill dem dig något så lär du nog märka det tydligare…men jag tror inte det var något i detta fall:)

[dcpower]
0

va bra:D

[TotemoOmoshiroi]
0

msn krånglar jämt och ständigt. att taket knakar beror oftast på vinden. jag tror inte det hade att göra med spöken.

Ijin
0

MSN är ett av dom sämst programmerade programen jag vet om..

Hyacint1
0

Men kära nån då har vi hur mycket "pöken" som helst här för här bråkar msn och internet stängs av titt som tätt…. "kan någon kanske svara" nej jag menar inte att vara elak imot någon, men som sagt var man måste ta reda på orsakerna bakom och det är säkert kanske som hos oss en brandvägg som ligger och slår till eller kanske som min son  säger , mamma det är för att du har flera olika ip adresser så datorn inte vet vilklen adress den ska ta…. sedan att det knakar och låter lite här och var i huset det får man leva med …:-)))))