Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 265 ggr
sven-g
0

Drömmar som ömmar

Jag får lite svårt, att låta bli, att sno ihop något, när ett tema, tas upp på sajten. Ingen ska känna sig träffad.

Din önskan, är att drömmen, den kom, som kärleksbud ifrån gud.  Den förbytts, ju snabbt till jämmer, när han ger sitt återbud.   ,         Så fortsätt, du att drömma,om din vackre prins.                                Men din kärlek, får du glömma, och titta genom lins.                        Så när kärlek, ej hans hjärta når, den man du älskat ömt.              Då får du, älska den du får, det var ju nått du drömt.                     

Sven-g

sven-g
0

Varför blev det så här

sven-g
0

Förstår dom inte ironi, utan sabbar det jag skrivit, detta var lustigt, må en säga.

Erika-A
0

Det ser ut som ett hjärta om man böjer huvudet till vänster! Någon som ville busa lite med dig för det handlade ju om kärlek! Kyss

Tuva-Lena
0

Va synd sven_g, jag tycker orden verkar kunna bilda en väldigt fin dikt. Inte ironi väl..? ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

sven-g
0

Det började med en fjäder, och nästa tänkte jag ta Orber, men av en viss händelse, ska jag inte fortsätta. Jag fick nog en liten tillrätta visning. Alla äro vi saliga på vår tro, så länge hoppet finns, så finns det tro.

TantAlma
0

:-)