OT Sportlov
Nu startar sportloven för skolbarnen. Ska ni som har barn hitta på något extra roligt under sportlovet?
Här har barnen lov vecka 10 så vi åker och hälsar på släkt och vänner.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sportlov 
SEV 
Önskemålet här hemma var ett besök på ishallen och det ska jag försöka infria. Min mamma fyller 60 år så vi åker inte bort. min dotter har lov v9.
Alma

Här hemma har vi sportlov först vecka 10. Det brukar alltid finnas snö i stugan, eftersom det ligger så högt. Men i år vete tusan om det blir nån skoter- och skidåkning, då det verkar lida mot senvår redan nu

Inte bestämt än. Här är det v. 8. Nästa vecka alltså. Men något får vi hitta på.
Mina ungar har lov denna vecka som kommer….å ingen snö..
Just precis, här i djupa södern är det vecka 8 som gäller.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

snön lyser med sin frånvaro här oxå…men vad gör det..fotbollen finns ju..så det blir det för mina barnbarn denna vecka som kommer…något roligt ska vi hitta på..kan bli en bowling dag oxå..lite gott någon kväll framför teven kommer det att bli…ha en bra vecka
Ingen snö här heller, vill man åka skidor får det ske på de som har hjul.
Välkommen till Norrland flickor, här finns det snö! Fast mycket mindre än vanligt, men tillräckligt för att testa "laggarna" i alla fall. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#10 Skidor har jag inte åkt på hur många år sedan som hellst, sist fick jag för mig att jag skulle skulle åka med min dåvarande hund och jag höll på att slå ihjäl mig :-(.
Min söta Axxa sprang före glad i hågen över att få jobba lite med sin matte i bakhasorna. Jisses!

Jag åker från snön till varma våren för att hälsa på mina föräldrar, släktingar och vänner i v-ås.
Min son hade sportlov förra veckan,, o då var vi hela veckan på Gotland,,