Glädje & inspiration 18/2
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Vår granne bjöd oss på smörgåstårta förut
var evigheter sedan man åt!

Både SOL och PLUSGRADER idag. DET var riktigt härligt, glädjande och insiprerande. Hopp om en "ljusare framtid".

Hej!
En skön promenad har gett glädje idag. Pratat med båda mina söner idag med och det ger mig glädje.
Solen har tittat igenom lite då och då och det gör en också glad. Och så min mjuka lilla kisse på armen då jag låg och vilade på em.
Sänder med en liten bild på min katt Cremis.
Ha en bra kväll alla!

En vännina var här och visa ett av sina nya projekt, sen fick jag lägga en stjärna för henne.
Alma

Ett av mina barnbarn kom hit idag (sportlov) och lagade tre rätters middag till mej, sin bror och far. Hon är verkligen en solstråle i mitt liv. (Jag hjälpte henne lite).
Mina två pojkar lekte snällt i snöhögen utanför köksfönstret så att jag kunde smita in och laga middag utan att ha dom klängandes runt var sitt ben - sköönt! :-)
I solens sken tog jag en (för mig m fibro) rätt lång och mycket SKÖN promenad med hunden i skogen. Vi njöt hejdlöst båda två. Sedan kom mannen hem tidigare och han lagade middagen så det var bara att sätta sig vid dukat bord. (lyxigt)
Njöt av mina krokusar som har slagit ut i solen idag. Sååååå fint!!! Vill dela med mig av dom… titta och njut.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
I dag har jag blivit plast morfar

#9 GRATTIS!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus