Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1611 ggr
MOTHERS_LOVE
0

Fågelfjädrar,hm?

Det kommer ofta Fågelfjädrar i min väg(i mitt liv var än jag befinner mig  i mitt liv.t.ex.på gator eler vägar som jag går på)Det kan ibland bara ligga en Fågelfjäder framför mina fötter då o då när jag är ute nån stans.Nån gång har det t.o.m. legat en Fågelfjäder inne i vårt hus på köksgolvet (utan att nån i familjen har fattat hur den har kommit dit.)o även så har jag hittat en liten fågelfjäder i min säng en gång.Jag börjar undra om det är någon Ande eller spöke som vill säga mig något med alla dessa Fågelfjädrar. _______ kan någon här säga mig vad detta betyder?

Tiia
0

Jag hade så ett tag också,det var när jag började ge healing…skulle nog tro att det är andevärlden som visar sitt stöd eller dyl.

elr15
0

Jag ser det som en hälsning från andevärlden.

KalleN
0

Grattis !!!!!  *ler glatt* Du har Änglarna Med dej  mycket ljus och kärlek , lycka till dej många varama kramar

wolfie
0

Jag ser det som en hälsning från andevärlden..jag är oxå en sån just nu som "drabbas" av fjädrar..men här är de inomhus..

sven-g
0

Jag läser om en fjäder, som sprids av våra fäder. Och på det väg beströr, och deras hjärta rör. Må glädjas deras sinne, för jag får blott ett minne. Av kråkans glada krax, och då så var det dax. Och detta jag förtälja, att kråkan på mig välja. Den lämmnade sitt träck, då var den glädjen väck.

Ayena_old
0

Det är din andliga guide som meddelar sig med dig! Grattis!

TantAlma
0

Grattis… Jag håller med ovanstådne personer….

emji
0

Jag har också haft en "fjäder-period", men nu är det ett bra tag sedan. Kände på mig att det betydde något speciellt….Härligt att läsa era förklaringar.

Elisabeth-J
0

Ja dessa fjädrar dyker upp på dom mest otroliga ställen ibland. Förra veckan när jag skulle sätta mig vid datorn låg en stor vit fjäder på tangentbordet när jag lyfte upp locket och jag garanterar att det inte funnits några fjädrar eller något som den kan ha kommit ifrån i mitt kök där datorn står. Härligt med dessa vackra hälsningar :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

KalleN
0

ni andra som fått fjädrarna har ni åxå då börjat märka av 11:11 fenomenet åxå

emji
0

#10  Vad är det??

Tiia
0

#10 ja,ser ofta fyra ettor någonstans eller råkar kolla klockan 11.11 m.m

mariaef
0

#10 Nu blev jag också nyfiken? Berätta, Kalle!!! 11:11?

Soffe
0

Jag vill oxå få fjädrar :)  Kan man be till sin guide, andevärlden om att få det? Eller är det bara vissa som är ämnade att få dessa fina fjädrar?

elr15
0

Visst kan du be andevärlden ge dig hälsningar och Tecken med hjälp av fjädrar :). Det har jag gjort och det funkar bra :).

Ayena_old
0

Vad är 11:11 fenomenet ??

UpptagetNamn
0

Vad be till gudie & andevärden?
Har man alltid någon som förförler & skyddar än? :D
Ny här så..