Medial eller inte??
Hade under hela min uppväxt upplevelser och syner som jag anåg naturligt.Mina föräldrar ansåg också det, eftersom min farmor var en sk klok gumma med sanndrömmar som "specialitet",min faster var också medial så det har väl så att säga gått i släkten.
Under sena tonåren blev det lite mer sporadiskt med upplevelser men jag fortsatte dock att alltid lita på min intuition när den sa mig något. Under en period när mitt liv var helt upp och nervänt och allt var kaos vet jag inte om att det var något särsklit som hände mig utan jag har en tanke om att jag "stängde av" av då. Nu har jag återigen ett lugnt och harmoniskt liv, sökare som jag alltid varit så vill jag nu "ta upp" mina gåvor som jag VET att jag haft och som ja tror att jag har kvar…. men hur??? skar jag göra. Har försökt att meditera men ingenting händer…Hjälp,vet inte vad jag ska göra.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Om jag vore du, skulle jag varit glad, att den är borta. Men har du haft nu haft detta så finns den kvar. Leta i dej själv sök tystnaden. Ingen radio, ingen tv, lyssna på ditt inre.

Fortsätt att meditera, lär dig mycket i ämnet genom att läsa, och gå en medial utvecklingskurs, är mitt råd till dig. Lycka till, Anco!!!
#2 Tack för din uppmuntrarn. Har faktiskt funderat på en utvecklingskurs, men vet inte om det finns något i närheten(Kristanstad eller däromkring). Har börjat läsa en hel del och ju mer jag läser desto mer vill jag lära och känna.Kan det vara så att jag försöker FÖR mycket ??
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

#3 Jag är egentligen helt okunnig på det här. Men jag tror inte du försöker för mycket! Det kanske är så att det är dags nu, dags att ta itu med din mediala utveckling!
Någon kurs finns det säkert, det kommer nog ploppa upp lite folk från din trakt som har lite bra tips!
Lycka till!

#3 Kontakta MariaJ på Healing i Fokus,hon bor i Kristianstad och kan säkert hjälpa dej tillrätta.Lycka Till.