Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 1015 ggr
TantAlma
0

Vad kan detta vara?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog bilder från bilen under semestern och på ena bilden dök det upp något som inte fanns där när jag tog bilden. Lustigt ser det ut i alla fall.

Elisabeth-J
0

Oj vad märkligt, ser ut som ett litet flygplan!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Karmatarerskanise
0

Är det inget som speglas sig i glaset innifrån?

TantAlma
0

Ingen aning faktiskt, det är taget med mobil kameran och jag är ingen mäster fotograf precis. tack för titten.

TacoBelle
0

Ja det är en vit plastpåse som speglas på glaset inifrån. Handtaget är det som pekar uppåt.

kath
0

Ojdå vilken märklig bild! Ser ut som nån blandning av nåt flygfordon, dinosarie och delfin.. Skratta inte åt mig nu..:)

melia
0

till vänster en groda med runda glasögon och till höger ett litet trassligt flygplan! idag är jag på hugget Skrattande

Helleh
0

#4 håller med :)

TantAlma
0

Tackobell har nog rätt jag hade en påse på golvet. Men kul var det att se.

[Angel88]
0

jag tycker det ser ut sån att det finns Orber på ena sidan i hörnet

Tisdus
0

Det ser ut som någon sorts spegling. Som ett flygplan…

[Hellas]
0

Kul vad saker kan spegla en ett spratt och det är riktigt roligt att få till just sådana här foton utan att de är arrangerade i proffsigt photoshopstil :-).

Orber, nää, inte är det väl det?

Jag var inne och kikade lite på "Bildredigering" och efter att ha sett de bilder som skapas där så är jag ännu mer skeptisk när det gäller foton och Orber.

angepangepuff
0

Ja mycket kan jag se. Ska jag vara logisk så tror jag att det vita "flygplanet" är en vit servett eller liknande, som speglar sig i fönstret. Däremot så ser jag en dinosaurie längst upp i vänstra hörnet, dessutom en figur med gigantiskt runda glasögon strax brevid…

Nordqvist
0

Ser ut som en plastpåse som ligger och avspeglas i rutan! ;) Har sett många sådana "spöken" förut!

Madson
0

Ni sitter i en bil och plastpåsen du har mellan benen speglar sig i rutan, ser ut som en väska också jämte påsen.

Några Orber tror jag inte att det är eftersom att de sitter i en bil och det är inte lätt få perfekt kort genom vindrutan. =) Men det var roligt att klura på:P