OT: Min dator lade bara av..
Kom hem och när jag startar upp den står där "Bootmgr is missing" Press ctrl+alt+del to restart. Jaha, gjorde det några gånger men det funkade inte. Ringde support, fick ta fram recovery Cd och starta från den. Förlorar alla filer från hårddisken. Jaha. Känns mest tråkigt med musik som jag förlorar även om jag har det mesta på backup men i fortsättningen blir det backup 1 gång i veckan. Tur jag har mer än en dator. Skriver detta här medan den andra reparerar sig.
Jag prisar tekniken när den fungerar för utan den hade vi inte kunna ha detta forum. Man blir lite sur bara när det strular till sig :(.

Huuga! Ja, ibland sätter man kaffet i vrångstrupen när datorn visar felmeddelande eller låser sig. Fy attan! Tur du får igång den iaf
Himmla bra att den stod o gick i sönder skälv…Jag förde ett himla liv för en stund sedan här, när jag inte kom in på min mail, Det stod fel lösenord…Men ve o fasa det var jag som hadde tangentbordet på stora bokstäver..Det var inte kul, att det var JAG..
Lena.P är jag i verkliga livet.

# 1 Ja, jag är glad att jag lyckades starta om den, så nu skriver jag på den 'vanliga' igen. Det lär ta ett par veckor att få tillbaka alla program o annat för allt har jag inte på backup. Så ett bra tips är att ha en backup och köra det regelbundet. Man vet aldrig när datorn lägger av. Det har jag i alla fall lärt mig nu.