Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 502 ggr
necilia
0

fotoalbumet?

Nu ska man va jobbig igen!

Jag kan ju inte ladda upp foton i fotoalbumet då! Måste man betala för den tjänsten eller har jag bara missat nåt! bilden laddas upp, men sen när jag går till albumet så "poff"- är den borta Ledsen…

Kramizzz

Zariah
0

Det är samma för mig att det inte går att lägga in en bild. Det är så för många, eller alla kanske till och med. De jobbar visst med det så vi kan nog snart lägga in bilder. :-)

Yvonna
0

jag som "trälat " hela eftermiddagen med foton ,trodde jag var dum som inget fattade ,,,men då är det inte bara hos mig Tack !

necilia
0

Aha, det kändes ju faktiskt lite bra,för det innebär att det inte är jag som är totalt bakom flötet vad det gäller denna sajten *tihi* Skrattande!

Elisabeth-J
0

Det är en bugg med fotoalbum just nu. Men snart ska det komma en ny och bättre fuktion så det väntar vi nu på med glädje :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eleri
0

Hur går det för fotoalbumet Elisabeth?*spänning och iver*Skrattande

Elisabeth-J
0

Jag väntar jag också med spänning på den nya versionen och jag har inget exakt svar på när det kommer men jag hoppas att det blir snart :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eleri
0

Oki, då håller vi andan lite till:-D

Britt-Marie
0

Hej!

Har också laddat upp ett par bilder i mitt fotoalbum. Men man kan inte se dem.

Hoppas det fixar sig. Ser ju nu att det är fler som haft problem. Det är annars väldigt roligt att titta in i olika fotoalbum.

Britt-Marie

SaraA
0

Jag testade precis att ladda upp och det för mig verkar det funka igen.. :)