Alla Hjärtans dag

Hej alla underbara fantastiska medmänniskor Nu var det AllaHjärtans dag, tydligen en dag som det är mer tillåtet att kunna visa kärlek , att man bryr sig om någon , tyvärr HAHAHAHA så har jag struntat i det och Gjort det endå alla andra dagar på året åxå *ler glatt* och ni anar inte vad mycket jag har visat till andra
Jag bara hoppas att jag kan få visa En speciell persion extra mycket och då Blir det hon som får allt så hon kommer inte att bli en i Mängden utan det kommer att riktas fullt ut till bara henne……
I allafall
Denna allahjärtans dag tänkte jag komma med lite ord till er
Ta en stund och tänk på era Nära och Kära de Persioner som betyder väldigt mycket för er, Någon som gjort något annorlunda specciellt för er och för mänskligheten
sedan kan ni visa det åxå skicka det dära sms eller det där brevet ni funderat så länge på, eller det dära telefånsamtalet , eller sätt en gul postit lapp på någons dörr med orden Kärlek till dej denna underbara dag (som jag tänker göra så typiskt mej va !!!!! )
ja ni får göra precis det ni vill hur ni vill visa eller på något sätt
samtidigt ge lärlek till er själva, kanske köp den dära goda kakan som du är sugen på eller de dära fina skorna du länge funderat på att köpa, ja varför inte baka en kaka till dej själv och drick det dära kaffet som smakar så bra
eller varför inte ta lite extra tid i badet eller dushen och riktigt bara njut, njut för den du är, njut för att du existerar just nu ,,,, just här…… just denna underbara härliga stund…..
Kärlek till er alla

själv har jag köpt hela axe lukta gått serien så nu vet ni så nu luktar det Karl *fnissar* ända ut i trappuppgången , ja och om ni har bra lukt sinne ja då kanske ni känner ända till er åxå *ler glatt*
Kram till alla goa Kallar och andra på "Alla Hjärtans Dag"! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Stor kram på alla hjärtans dag till alla som vill ha och behöver!!

Stor alla hjärtansdag kram till Kalle o alla andra!!
Kram ALLA på Alla Hjärtans Dag!!!
MVH Mia

Kramar på Alla hjärtans dag till er alla!
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Kram till er alla på alla hjärtans dag!..

Önskar alla en fin Alla Hjärtans Dag. Kram på Er!

Till alla önskar jag en bra alla hjärtans dag…
Många Krammar………….Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Önskar dig Kalle och alla andra en trevlig alla hjärtans dag! Kram Erika