Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2202 ggr
Madson
0

Ny Medlem...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är ny som medlem här. Jag är en tjej på 17 år, jag bor i Halmstad. Jag hittade just denna sajten och är mycket glad för det. Min familj, liksom jag är mediala. Jag är ny innom området och kan inte så mycket om det ännu, är även lite rädd för det. Jag började märka saker redan som liten, men det började ta "fyr" ordentligt för ca: 3 år sen. Jag hoppas att jag kan få ut mycket av andra som är medlemmar här. Tänkte berätta lite om en man som bor i min och mammas lägenhet.

Det är en ung man som bor i våran klädkammare, den finns i mitt rum. Han är ca: 30år, ljushårig med gröna eller blå ögon. Vi vet inte när han bodde här, men han mådde mycket dåligt psykiskt och tog livet av sig. Vi brukar säga att han hängde sig i klädkammaren, men så var det troligtvis inte. Bara det att han tillbringade mycket tid där inne då det var en plats han kunde finna ro på. När jag var yngre gillade jag att sitta inne i en gadrob och skriva dagbok, jag kände mig mycket trygg där inne. Därför tror jag att han tyckte att det var en trygg plats. Förr brukade han stå och titta på mamma om kvällarna när hon låg i sängen och läste. Han visade sig för henne en gång, hon blev rädd och gick därmed till Rosita i Helsingborg, en "spåkvinna". Rosita är mycket bra och jag kan verkligen rekomendera henne. Under hennes besök var mannen där och Rosita talade för honom. Han bad om ursäkt och förklarade att det var på kvällarna som han mådde sämst och var rastlös, han kände sig lugn av att stå och titta på mamma. Han lovade att aldrig mer skrämma henne och inte stå och titta på henne om kvällarna.

Jag har har märkt en hel del av honom, och sett honom delvis. Innan mamma varit hos Rosita öppnades dörren till klädkammaren under natten och stod på vid gavel när jag vaknade på morgonen, trots att jag stänger den varje kväll. Detta upphörde när mamma varit hos Rosita. En kväll för inte länge sen alls, max ett par månader sen så var jag väldigt ledsen och låg och grät i sängen. Jag lyssnade på musik i min Mp3-spelare, så jag hörde inget vilket jag inte gjort tidigare heller. Dörren till klädkammaren var inte stängd denna kväll, den stod på glänt, ca:30 cm var öppet. När jag gråter som mest ser jag en kraftig mans-arm med ljust hår på som tar tag i handtaget från insidan. Självklart blev jag mycket rädd och sprang in till mamma, sov sen hos henne.

Jag skulle kunna skriva hela natten, men det är en dag imorgon också. Jag vill gärna att andra berättar om sina upplevelser och jag kanske kan få lärdom av "äldre", mer erfarna mediala människor. Jag kommer fylla i tråden när jag känner att jag vill berätta om fler eller nya upplevelser.

Kramar till er alla //Madeléne

KalleN
0

du är varmt välkommen hit

Madson
0

Tack! Precis vad jag önskade mig att få höra:)

BjornI
0

Välkommen Madson

Jag är oxo relativt ny här, men det är ett härligt Forum.

Härliga Människor Skrattande

Mvh Björn

tommytoe
0

Välkommen!

Farwuq
0

Välkommen till ÖN

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

mariaef
0

Välkommen till Ön, Madeléne! Här är du i gott sällskap. Många av oss har haft liknande upplevelser. Här kan du hitta några exempel från oss medlemmar.

Kram Maria

Ina123
0

Välkommen Glad

wolfie
0

Du är varmt välkommen hit!tack för att du delat med dig av dina upplevelser!Kram

chik
0

OskyldigVälkommen önskar chik dig..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Gonken
0

Välkommen hit…Skrattande

Madson
0

Tack allesammans! Det känns jättebra att bli bra emottagen:)

RexPect
0

Välkommen, tack för att du delade med dej av din intressanta historia.

SilverTail
0

Välkommen hit! hoppas du kommer att trivas..  :D

Kerstina-61
0

Välkommen! En kram på "alla hjärtans dag"!

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Vibeka
0

Välkommen till oss på ÖN Skrattande