Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 590 ggr
tommytoe
0

Det okända

TV4 + kl. 20.00. Undrar om det blir något inressant idag?

Ina123
0

Ja, det ska bli spännande att se.

trampolin
0

Ja, det ska bli intressant att se :) jag vet inte

Morsan1
0

Bra och intressant! Men jag saknade "spökena".

tommytoe
0

Ja, det var annorlunda. Intressant ändå att få veta lite om hur det är att vara medium.

Magi-cat
0

rätt tråkigt….vill hellre se "spöken"Glad

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

drutten53
0

hej…jag kolla oxå på det--blev lite fundersam när lena berätta när hon jobba som frisör..att hon då soma in personens liv i spegeln…tänkte tyst..jaha hon ska ha barn den andra ska skilja sig..m.m…jag tycker det verka va fel..att dom gör så…tycker att dom borde fråga först om det är okey….så nu går väl  medium o somar in folkets privatliv på stan bland gator o torg lika så på buss o tåg…vad annser ni om detta..tycker ni det är rätt eller fel…P:S det kan ju finnas folk som vill ha sitt privatliv i fred…kram..har nyss smält i mig en semla o te

blombuketten
0

Jag tyckte det var intressant att få höra lite om allihop. Lite bakgrundshistoria och vad som är just deras specialitet.

Nu blev jag lite nyfiken när jag läste drutten53´s inlägg. Om man står så där nära en person som då Lena gjort som frisör, kan man undgå att känna in den person som sitter där i frisörstolen? Eller är det en sak hon gjorde för att hon då var yngre och "bara" hade gåvan" och inte kunskapen om hur hon skulle hantera det hela?

YvonneW
0

#6 Jag uppfattade det som att det var något som bara kom till Lena, inte att hon snokade. Inte så lätt att förstå sig på innan man ens börjat tänka att man är medium. I övrigt tror jag dom får nog av att arbeta som medium. På bussar och tåg vill dom väl få slappna av. Jag skulle inte själv ha något intresse av att känna in en främmande människa för att se om h*n skulle skilja sig t ex. Det är ju ointressant. Vi har nog för höga tankar om oss själva om vi tror att fullständiga främlingar skulle ha något som helst intresse av våra privatliv. Flört

drutten53
0

Kom på en sak..jag har frågat ett medium..om han/hon kan läsa av en person..som lever..vad denna person har gjort i sitt liv…detta medium svara..ja det kan jag göra…men det är inget jag gör svara detta medium…men det kanske finns medium som..tex sitter på buss/tåg/fik/ eller går på stan o somar in folkets liv…tänk om man sitter på ett fik..någon stanns sitter ett medium..somar in mitt liv jag hade i ungdomen..o mina änglar som har gått över..sen kanske det sitter en stakars krake som har ett j-la liv..otrogen/AA.m.m…

svarar här oxå..lena sa att hon stod bakom o kolla in spegeln..hon såg doms energi..m.m…hon  fick till sig att denna person skulle skilja sig..men hon sa aldrig det till denna..utan den personen sa typ i still att hon skulle flytta…då fick lena svar på det hon fick in.förstår du hur jag menar

Tuvalisa
0

Tyckte det var lite kul att få höra lite bakgrund om dom olika medierna. Men visst är det mer spännande när det är riktiga program med "spöken"Glad

Jimmy-Ottossn
0

sånna här program behövs, där det visas att medium är som vilken människa som helst…tro det eller ej men en del tror man är som besatt av detta..så jag tycker detta programmet var mycket possitivt!

[BigMama]
0

Jag tyckte detta program var mycket intressant. Kul att se hur allt började och när det började för de olika mediumen. Och att det skiljde sig så mycket i bakgrund och andlighet.

Vanliga människor också…

wolfie
0

Programmet i går var bra..för medium är oxå vanliga människor..Glad..Intressant o höra hur det började för de..För min del är det alltid intressant med människor!