Kan jag få
ETT enda bevis tack?på någon form av övernaturlighet.(Inget som kan vara trickfilmat) sånt har jag sett för många gånger,börjar tröttna

Om du vill söka riktiga bevis på filmer så får jag be dig att söka dig till något annat ställe där man sysslar med att ta fram såna bevis, här gör vi inte det. Hoppas att du får se något riktigt bevis på något övernaturligt :)
Men det är klart, jag hoppas att det kanske kommer in nån film här där vi kan bevisa något förstås :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Titta på livet omkring dig och fundera på om allt detta liv, all kärlek omkring dig, skulle kunna finnas till utan en högre makt.
För mig är det bevis nog…
När min mamma gick bort för många år sedan blev jag väldigt medveten om livet. När jag fick barn för inte lika länge sedan, blev jag väldigt medveten om döden. Bevisen finns, du måste bara vara öppen nog för att se och tolka dem rätt.
Lycka till med ditt sökande :-)
Mitt företag: www.bytatak.nu
Sätt dig på en kyrkogård och meditera.
Prova dig fram på egen risk.
Lycka till.
Vänligen
Isis

Nog borde det finnas något kort på någon ande som kommer fram o liknar en människa. T.ex. ta det sista programmet av Det okända med mannen i hatten och rocken. Oftast är det väl inte så att man inte har kameran beredd, man blir lite rädd och skepnaden försvinner snabbt igen.
Kanske är det också så att det inte fastnar något på bild? Har sett något kort tror jag i en bok, men som alltid vet man ju inte bildens trovärde.
Men å andra sidan har man själv varit med om det så behöver man inget bevis. Det finns ju många människor som både sett o hört.
Grejen är ju att vare sig det ÄR ett äkta kort eller inte så finns det ju plats för tvivel. Alltid.
Så det bästa rådet är ju, som redan sagts i olika foemr, att skaffa Egna Erfarenheter av detta. Det är och förblir det enda sättet att "bevisa" att det är sant det som sägs :)
Hur man sedan bäst gör detta är en annan femma.

tack för svaren!vore kul att uppleva något övernaturligt!

_Boka tid för en sittning hos ett duktigt medium så lovar jag att du får bevis.
Kram
Anne Mari_

Jag håller med "annemarili". Det är värt pengarna många gånger om.
Mitt företag: www.bytatak.nu

skeptisk… men har ju inte provat så vad vet jag
Tyvärr går visst inte att övertyga den, som bestämt sig, för att inte tro. Jag berättar en sak, från mina ungdoms år. Jag hade för några dagar sen, lärt mig gå med slagruta, vilket jag försökte lära, mina kompisar. En hade förmågan, och vi höll på med detta i flera dagar, vilket gorde att dom andra började göra narr av detta. Vi bestämde oss för att försöka bevisa för dom andra, att det vist funkade. Vi föreslog att dom andra fick välja plats, platsen blev ett uthus. Vi kom överens, en av oss, skulle gå runt en lagårdslänga, medan dom andra höll koll. Vi fick ju det naturligt vis, att dra på samma ställen, i samma riktningar. Hur vi än gorde var dom stupsäkra på att vi bluffade.