Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1357 ggr
Godisnalle_
0

Inte ensam i Duschen

Idag hände något jag vill glömma igen, lite läskigt.

Jag stog i duschen med väldigt varmt vatten som vanligt, plötsligt blir vattnet kallare och jag kollar på kranen, Den flyttar på sig, asså den här man ändrar värmen med, & det är inte jag som gör det.

har tidigare hänt att jag såg en man gå förbi, Eller någon sorts skepnad, så hörde jag i köket att någon öppnade en låda så sa jag hallåå? Så hörde jag min mammas röst som sa; jaa det är bara jag, men hon var inte hemma, så tänkte jga att hon kunde gått ut, men frågade när hon kom hem om hon hade varit hemma under dagen men det hade hon inte.

hon sa också att ingen någonsin dött här, utan att vi var först att flytta in där,

Vad kan det vara då? :S

trampolin
0

Jag kan inte svara, men det behöver ju inte vara någon som har dött i huset utan någon närstående som har dött och som finns hos er och vill meddela något.

Tarotkungen
0

Det kanske var vaktmästaren som ville spana in din vackra ända.

tarotlasse
0

Hej Godis nalle  jag har alldrig hört talas om en ande som besöker oss i duchen eller i övrigt stör oss i privata situationer.

Ande världen låter oss vara i fred och stör alldrig oss i sådan situationer.

Dom lämnar oss i fred när vi är i duchen är på toa eller om vi har sex med våran partner.Dom har inte ngt intresse av oss på det viset.

Så det där var varken en ande från ljuset eller ngn vilsen ande som gjorde detta.

Att kranen rörde sig har snarare med vatten tryck och tempratur skillnader att göra.

Lasse

Godisnalle_
0

Jo men att jag såg någon gå förbi då??

jag är ju 100% säker att jag såg på riktigt, det var inte bara en fejkad syn,

chik
0

OskyldigLasse !! Menar du att andeväsen inte stör oss i duchen? 

Ja för står dig trampolin att du tycker det var otrevligt, men det är inte så mycke du kan gjöra..Mer än säga i från att du vill vara ensam.Lycka till med duchningen.chik

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

#4 Du vet vad du såg och det är ingen som kan ta det ifrån dig. Vem det var? Fick du själv någon känsla av vem du såg?

Även om ingen person har dött  just där så kan det vara så att själva platsen kan ha haft betydelse för pesonen, men det kan också vara någon släkting som har gått över.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarotlasse
0

Dom från Ande världen är väldigt måna om vår interigitet och dom har inte ngt intresse överhuvudtaget att besöka oss i dessa situationer.

Samma sak när vi befinner oss i intima stunder med våran partner inte har dom i andevärlden ngt intresse av detta utan låter oss vara i fred.

Våra vänner i Andevärlden är väldigt kärleksfulla och vill bara hjälpa oss.

I bland vill dom visa sin närvaro att dom finns till genom att blinka med ljus eller andra elektriska prylar eller så kan dom flytta och gömma saker för oss då är det oftast en person som var lite full i fan och med mycket humor när den levde.

Då är det många som blir rent ut sagt skit rädda och deras tankar sätter i gång och börjar skapa onda andar osv.

När det i själva verket är ngt helt harmlöst som ngn av våra egna nära och kära som hälsar på oss.

Dom har redan gått till ljuset dom i ande världen har massor av humor och dom gillar att skoja lite med oss i bland inte vill dom oss ngt illa.

Men dom stör oss alldrig i våra privata och intima stunder den respekten har dom för oss.

Men den egna tankeverksamheten kan skapa så mycket av vanliga naturliga händelser.

Att vattnet varierar i tempratur är ju inget konstigt i sig  kan bero på det på vatten blandare och varmvatten berederare.

Hemma i mitt hus så händer det hela tiden att varmvattnet varierar sig och man känner dessa  temperatur skillnader.

inte är det ngn från andevärlden som gör det utan beror helt naturliga orskaer.   

Det är synd att så många regagerar med en så stor rädsla för dessa kärleksfulla och glada andar som vi hela tiden har omkring oss.

För andevärlden befinner sig inte i ngn himmel osv utan dom finns här mitt ibland oss enda skillnaden på dom och oss det är att vi har en kropp och syns medans andevärlden saknar denna kropp men vi befinner oss i samma värld och har alltid dom i vår närhet. 

Lasse

Iisis
0

Ja, kanske man inte ska vara så nyfiken och öppen för allt, man kan som sagt var dra till sig ett och annat utan att vara medveten om det ?

Lycka till

Vänligen
Isis

Hyacint1
0

Tack Lasse det du skriver känns jättebra, jag hoppas och tror att det  är så…..livet känns lite lättare nu…Glad