Nån som kan tyda?
Jag har svårt att tyda en dröm. Min familj sitter i bilen på väg till en stor byggnad. Hela staden ska till samma byggnad och kolla på film.
men jag känner att något är fel så jag stannar i bilen, sen helt plötsligt är bilen i en stor hiss på 50de våning. och sen faller hissen i full fart och stannar vid 30de våningen där är den en man, han tar mig till en öppning av höghuset. och kastar ner mig men istället för att jag ramlar och dör så hamnar jag på en jätte lik klockpendel.
Jag ber till gud och sen står jag på marken, sen står den elaka mannen där nere också. då ber jag igen till gud för att han ska hjälpa alla människor som är kvar inne och att ta bort den onda mannen från mig. så flyger det en fredsduva förbi och sen kommer en stor flod som sköljer bort mannen.
Jag har skit svårt att tyda den drömmen och har stark dejavu av att jag har drömt den tidigare.
Jag tror att du har en man i din närhet som du inte ska lita för mycket på. Han går bakom din rygg.
Bara vad jag kände när jag läste detta. Försökte iallafall.
Ha en bra dag. MVH Mia

Det kan vara en "fallande dröm" och då kan det ju betyda att du tappat greppet om någon situation i livet,gällande pengar/kärlek/jobb/familjen/vänner
Om att "resa sig efter fallet" i en dröm då har man hittat en bra lösning på sitt problem
Tack :) det stämmer nog