Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2049 ggr
MarHai
0

Synsk

Finns det någon här som är synsk?

Jag är synsk, samt drömmer sanndrömmar. Det är riktigt obehagligt ibland.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

jwen
0

Hur fungerar din synskhet? Får du föraningar och bilder om något som ska hända, eller ser du även saker bakåt när du träffar en person?

Stj3rnfallet
0

Jag har varit "synsk" och drömt sanndrömmar.. Jag visste oftast saker före det hände. Men jag ahr inte kvar det nu =( Fast jag tror att det beror lite på stressen..=/ Hoppas på att det ska komma tillbaka =) Minns inte så mkt läskigt mer än 2 drömamr jag minns riktigt väl

Kitti
0

Ja jag är och har varit sen jag föddes. Du vänjer dig, ja jag har gjort det. Tycker det är positivt nu. Jag använder alla sinnen idag ska jag tillägga. Du då?

Vänligen KittiGlad

Elisabeth-J
0

Jag har varit synsk så länge jag kan minnas och drömmer mycket sanndrömmar. Det var oerhört jobbigt och skrämmande många gånger i barndomen men när man fick mer insikt om allting så är det bara positivt. Men visst händer det att man får obehagliga sanndrömmar eller föraningar ibland och då är det jobbigt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sol-Angelica
0

Jag är synsk kan se bilder,höra saker ,m,m

Jag ser och hör saker över internet,när jag pratar i telefonen med någon,och i personens närvaro..

Det som är vanligast i mitt fall,när jag är ensam är när jag kör bil,och jag blir varnad för något utspringande djur,får höra när och vilken sida det kommer att komma ifrån..

Ibland kan det kännas som om jag hämtar informationen från ett stort "bibliotek" där uppe,jag väljer ut det som behövs,,(;

MarHai
0

Det är riktigt svårt att förklara.
Men jag kan ana vad som kommer att hända. Jag kan ana om något kommer gå bra eller inte.

Sanndrömmarna känns ofta rätt meningslösa, drömmer ofta bara "normala" drömmar, inget farligt alls, det kan vara en vanlig skoldag, eller att jag bara är hemma mm. När jag upplever det, då kommer jag ihåg drömmen. Tänker alltid direkt, det här har jag drömt/det här har jag varit med om förut.
Det är exakt samma i drömmen som händer i verkligheten.
Det händer att jag drömmer om en olycka, eller liknande. Vad ska jag göra, jag vet att det (troligen)kommer att hända, men jag vet inte när, eller var. och jag kan inte göra ett skit för att hindra det!

Jag har inte berättat för många att jag är synsk, för oftast får jag två reaktioner:

1. Åh, kan du spå mig? 2. Ja, visst är du det. (de tror att jag försöker lura dem)

Har två vänner som som har otäcka uppväxter. Dom tror på mig, ser ingen anledning till att jag skulle ljuga om det.

Den enas syster tog självmord för ca 10 år sen. De bor fortfarande kvar i huset, och familjen känner av henne, och mamman har sett henne en gång.
Denna familj är mycket ärliga och rakt på sak, och vem skulle ljuga om sin döda dotter?
När jag var inne i min kompis rum för första gången, så fick jag gåshud. Såg rörelser bakom mig, skuggor mm. jag sa det till min kompis, att jag tycker att det är något med det här rummet, det ger mig kalla kårar.
Då berättade hon att det var i det rummet hennes syster dog.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

eggebanroth
0

Jag är inte synsk men är bra på att spå saker o ting.

TantAlma
0

Jag skulle inte påstå att jag är synsk men jag upplever en hel del. Har mycket kvar att lära.

Alma