Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 774 ggr
Farwuq
0

De tre årstiderna

Våren är nu definitivt kommen till Skåne. Och det är ingen risk för vinter, ens om det framöver blir kallt och kommer snö.

http://sydsvenskan.se/skane/article299845.ece

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

SEViking
0

Här i Västernrrland åker vi runt på ett väglag som närmast kan liknas med vårslask. Så våren är ända här uppe och nosar

SEV Förvånad

Farwuq
0

Ja, det är extremt. Jag är själv över de 50 och har aldrig tidigare sett något som detta.

Förvånad

SEViking
0

Skitsurt, nu kommer allt skit fram på tomten *sur*

Å jag som byggt till här å blev så glad när snön kom å jag fick slippa byggstädningen.

SEV Oskyldig

Celia
0

Första motorcyklarna körde förbi här i Häckeberga när solen sken som finast tidigare idag. MC = vår :)

Skogskraft
0

Yes, hit med våren. Global uppvärmning för tusan.

Har noll & intet till övers för kyla, snö & annat trams, hur mycket folk än ropar efter snödrivor med tårar i ögonen.

Ty i min skrubb till lägenhet innebär minusgrader ute = sjukt svinkallt inne.

Lägg ner vintern Cool

chik
0

Skrattande  Ja jag får nog säga att det är lite vår här i norra Halland.Man käner lukt annat ljus, ja det går inte att förklara, men våren är på gång..Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

SEViking
0

kan bara flina åt Skogskrafts målande beskrivning av kylan. ha ha ha

Har du inte lärt dig att det finns inget åligt väder, bara dåliga kläder.

SEV Oskyldig

BranDuir
0

Var precis ute och vårstädade bilen *S*…i bara T-shirt…vi har 9 plusgrader just nu…..sisselskitarna  (talgoxen) sjunger i björkarna runt om och snödropparna blommar…vi kan ju bara hoppas att våren gör sitt intåg på riktigt nu…OCH att vi får en fin sommar….känns som det behövs efter förra årets konstanta regnande….*S*…vart man brun då så var det rost….och tectyl istället för sololja känns inget bra!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

mimmizenobia
0

UHJUj.T-shirt vid 9 grader mmm…Ja ,vackert Bran Duir du välkomnar våren fint!

Ut ur skrubben Krigaren och välkomna våren!Skogen!Gör upp en brasa och grilla ute.SkrattandeHärligt solen lyser också.Yees

Kerstina-61
0

Jag håller verkligen med skogskraft Glad Blä för kyla

Jag har båten ligger i trädgården men tror jag ska vända den på rätt köl så är de bara att ta årorna om detta sura väder fortsätter. Men myycke hellre ro till affären än att behöva ta skidorna!Glad

Seviking..du kan väl slänga över en pressenning så syns inte skiten hehCool

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Farwuq
0

Nu är det full sol över Skåne, hur varmt det är vet jag inte. Termometern sitter visserligen i skuggan men på sydsidan av huset, den visar +15 men det är säker något mindre.

Bybo
0

*skratt* Meeen jag vill ha snö iaf!!!

BranDuir
0

Hittade blommande krokusar i trädgården idag!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Farwuq
0

Ja även primulan har tittat upp i förra veckan.

Det finns något som jag tror är Tidlösa också, men jag vet inte riktigt.