Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 460 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 9/2

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ina123
0

Min vännina som ringde och sa åt mig att släppa vad jag hade för händer och komma hem till henne och fika istället :)

Zariah
0

Jag och en kompis åkte till ett andligt center som hade öppet hus idag. Där träffade vi på flera bekanta ansikten och en tjej som jag har kontakt med via internet. Så idag träffades vi för första gången. Det var kul. :-) Sen åkte jag och min kompis till en annan lokal där det är en andlig butik. Där visade det sig att det var drop-in dag på den föreningen som är i lokalen, så vi provade deeksha. Sen handlade vi i butiken. Det var en mycket lyckad dag. Glad

TantAlma
0

Idag har jag varit så glad, jag fick oväntat besök från andevärlden igår. Personen som meddelande sig gjorde mig glatt överraskad så tårarna börja rinna. En person jag inte förväntat mig att hon skulle komma. Vi har arbetat på samma ställe och hon hade en förmåga att förgylla min dag. Så när hon blev sjuk skrev jag en dikt till henne på hennes hemspråk. Så om en vi inte var "nära" var hon för mig betydelsefull.

Den glädjen har jag burit med mig idag umgåtts med min mamma, make och dotter. Vi gick på bio. Jag och mamma såg Arn och maken och dottern fick se Alvin och gänget.

Med ett leende på läpparna

Alma

Tiia
0

handlat lite gott till kvällen

en bra dag