Tv?
hej, Nåt jätte konstigt har hänt mig. När jag tittade på TV blev bilden suddig och den delades mitt itu. På ena halvan var det en man med ett tåg bakom sig. han såg ledsen ut. Dagen efter Hände Något väldigt tragiskt mig. Några år efteråt hände samma sak. Fast mannen såg glad ut. Dagen efter Fick en familj ett tillskott:D vad beror det på?

Putt:D

Hejsan Ludvig!
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med din teori mer än att säga att min mamma var "sanndrömmare". Hon drömde om ett tåg och på tåget fanns ett tänt ljus, detta drömde hon natten innan en nära familjemedlen gick bort. Så kanske tåg är något slags Tecken? Inann en annan nära anhörig gick bort drömde hon om att hon tappade tänderna, det ska tydligen också innebära död av nära anhörig, drömmer man att man har ont i tänderna så ska det tydligen innebära svår sjukdom av anhörig. Någon som vet om detta kan tänkas stämma? Tyvärr fick jag inte chansen att tala med mamma mer om detta, hon har gått över till ljuset…
Hej Ludvig 1
Ser du inte själv vad det betyder?
Du får en clairvoyant syn eller varsel(sen att det är just tv - spelar nog ingen roll igentligen)Det du säger beskriver ju att dom följs av händelser - lita på det som sker och se det som varsel!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"