Katter, en tillfällighet?
Är det bara jag, eller är det någon annan som lagt märke till att de flesta människor som intresserar sig för det paranormala är så kallade kattmänniskor? Rätta mig gärna om jag har fel.
Älskar djur i allmänhet,men jag har nog dragits mest till katter.

Håller med #1. Jag har katter men skulle gärna ha även en hund om det var praktiskt möjligt.
det är nog "bara du", för jag är en hundmänniska.
Men jag tycker såklart om i stort sett alla djur, men katter är inte de djur jag gillar mest.
dom kommer på fjärde plats kanske. 
Hej!
Kan stämma. Jag är mer en kattmänniska än hundmänniska. Jag har försökt med hund. Men det funkar inte.
MVH Mia
jag är verkligen en kattmänniska! jag känner mej liksom mer som en katt än en människa, jag beter mej som en katt (d.v.s klöser mina kompisar när jag blir sur ;D vill bara sova och bli kliad haha)

Jag har alltid sett mig själv som en hundmänniska eftersom jag älskar hundar. Men idag, när jag var ute, så såg jag en jättesöt liten katt och bara kände på en gång: "Jag vill ha en katt." O_o
Så nu vet jag inte riktigt…

Jag gillar alla djur, och dom flesta jag mött har gillat mig åxå.
I mitt fall är det katterna som valt mig och inte tvärt om.
SEV 

Har både hund o katter och fiskar i ett stort akvarium….men vill inte påstå mig vara en deciderad kattmänniska….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Jag älskar katter. Jag har en katt och sonen en. Jag har även ett akvarium….Det är rogivande att titta på.

Eh ja …jo jag har 10st hundar
och en katt naturligtvis
och en iller.
Hästar 6st .Å vildsvin runt knuten
Har alltid haft katt…Just nu har jag tre stycken :-)

Älskar alla djur, katter och hundar allra mest. Har två katter, önskade att jag kunde ha hund också.
såklart! 
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag älskar alla djur och speciellt får! Tyvärr kan jag inte ha djur pga allergi i familjen…

Har aldrig tänkt på det men det kanske är så?? Jag är djurvän och tycker om alla djur men katter har en speciell plats i mitt hjärta…. 
Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

Har haft en katt, den dog. Skaffade två sedan men tyvärr blev min fru allergisk så det gick inte med katt tyvärr :(. Jo, jag tycker om katter. Är ingen hundmänniska.

Älskar djur överhuvudtaget men katt är nog favoriten ändå!
Är ju stolt ägare till 3 helgoa huskatter!
Hmm.. Jag gillar både katter & hundar, men jag trivs nog med katter bäst..
Jaaa det kan ju faktiskt stämma ganska bra, har 5 katter, har alltid älskat katter… har även hört människor som säger att katter drar till sig onda energier, det tror jag inte på … däremot så vet jag att dom ser och hör sådant som vi inte kan se och höra, det har jag märkt på mina egna katter otaliga gånger.. men jag älskar hundar också, men kan tyvärr inte ha någon ännu, men när jag blir glad pensionär , då ska jag ha hund … så det ser jag fram emot…. fast det dröjer många år än…tyvärr…

Har alltid haft djur både hundar och katter.Men nu har jag bara 2st blandraskatter.

Jag har alltid älskat katter, mitt absoluta favoritdjur. Är lycklig matte till en underbar, kelig och "pratande" liten kattherre.

Har haft katt till och från genom hela livet, sedan 89 permanent och har raskattuppfödning sedan 1992. Den ligger dock på sparlåga för tillfälllet. Hund har jag också alltid haft och har så än idag :) Har även karpar, papegoja och kanin. Har haft reptiler av olika arter och vandrande pinnar - gillar nog det mesta av allt levande :)