Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 257 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 8/2

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ayena_old
0

Skulle gärna vilja ha ett recept på hur man finner åter glädjen i livet, meningen med livet, hoppet i livet och tron på livet.

Detta var ju inte speciellt positivt, eller?

Opal
0

Idag var jag ute i solen och gick. Jag har varit så lat och sjuk och har inte varit ute och gått. Nu ska jag minsann börja att gå igen för det är ju så skönt att röra på sig. Jag mår så bra efter en lång promenad. Så idag har jag fått inspiration och glädje åter att börja att promenera igen.

Eleri-Twinkle
0

#1 För mig har det varit att lära mig att uppskatta det enkla och lilla i livet. Det jag innan sprang förbi. Nu förtiden kan jag blir rent o skär överlycklig över en kopp kaffe och en bra bok*ler*

[Lady-Oona]
0

Njuter av dagen helt enkelt, något jag tappat bort fick jag åter idag…hurra…

skruttan31
0

min glädje är i dag att få följa med min kärlek hem till hans hem på Gotland,, få äran o få vara med o dela hans vardag en vecka,,  blir ju lite pusslande samt inte så ofta då jag har en son med skolplikt,, men dock nu sportlov nästa vecka,, så då sticker vi,,

Elisabeth-J
0

Glädje idag är att jag "bara" har lite huvudvärk, resten av förkylningen är nästan förbi.

Glädje och inspiration över att börja tapetsera snart :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tatsu
0

Jag gläds med "Bert" som vunnit en tävling i en tidning för bästa stilen.
Jag fick en jättebamse kram av mitt barnbarn och lite spya på axeln av det andra lika "gulligt" båda delarna.
Sedan fick jag ett gott skratt när min äldsta dotter visade upp det hon hade sytt på maskin i dag,  -Det gick åt nästan en trådrulle,sa hon lite förtvivlat. Undertrådsspänningen var fel inställd och det såg ut som världens längsta trasselsudd på baksidan.
Hon skrattade faktiskt själv åt eländet också.

Tiia
0

Glad att jag börjar acceptera att cigaretten inte är min bästa vän,fast suget fortfarande finns kvar.

Glad att jag varit kreativ idag (städat)…och att jag varit allmänt glad med positiva tankar och x-tra energi.

Blev också glad att mina favoriter i Let´s Dance fick stanna kvar

sven-g
0

Jag kom att tänka på en gång, när jag låg på operationsbordet. Jag befann mig bakom läkarna och tittade på min kropp helt likgiltigt, där stod jag utan några känslor. Gud vad jag är glad att jag känner, och att livet,  jag har i behåll